مطهری: قیمت 2 بازیکن الاتحاد 90 میلیارد تومان است، انگیزه زیادی برای صعود داریم

به گزارش وبلاگ ورامین، ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت که شاگردان علیرضا منصوریان با تیم پرقدرتی روبرو می شوند، اما انگیزه زیادی برای شکست الاتحاد و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

مطهری: قیمت 2 بازیکن الاتحاد 90 میلیارد تومان است، انگیزه زیادی برای صعود داریم

ارسلان مطهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین، درباره تقابل تیم فوتبال ذوب آهن ایران با الاتحاد عربستان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و پس از تمرینات بدنسازی و چند بازی محبت آمیز، آماده این بازی هستیم. کادر فنی ما چند بار الاتحاد را بررسی کردند و امیدوارم باشگاه هم شرایط خوبی را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کند تا بتوانیم در جهت سختی که در پیش داریم، به خوبی جلو برویم. تمام تمرکز ما این است تا در آغاز فصل جدید که با این دو بازی همراه شده، نتایج خوبی بگیریم و با عبور از این مرحله، به فکر موفقیت های بعدی باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما فصل گذشته را به خاطر درگیری در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیر تمام کردیم. به همین دلیل دیر آغاز شدن مسابقات لیگ برتر به سود ما شد. چون توانستیم به صورت کامل فصل بدنسازی را پشت سر بگذاریم. بازی با الاتحاد یک دیدار ملی است و امیدوارم با نتیجه دریافت در این بازی، طرفداران فوتبال در ایران مخصوصاً طرفداران ذوب آهن را شادمان کنیم.

مهاجم تیم ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می تواند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت الاتحاد را شکست بدهد، به وبلاگ ورامین گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و شانس و اتفاقات هم مهم است. الاتحاد تیمی است که دو بازیکن خارجی آن، 90 میلیارد تومان قیمت دارند و البته از قیمت دیگر بازیکنان خارجی این تیم خبر ندارم. آنها از لحاظ امکانات فوق العاده هستند، اما ما نیز کوشش می کنیم به هدف مان برسیم.

کیفیت فنی تیم ما هم بالاست و همه بازیکنان ذوب آهن انگیزه زیادی دارند تا از این مرحله عبور کنیم.، مطهری ضمن بیان این جمله توضیح داد: خیلی دوست دارم در دو بازی رفت و برگشت به پیروزی برسیم و قاطعانه صعود کنیم. تیم ما توان شکست الاتحاد را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطهری: قیمت 2 بازیکن الاتحاد 90 میلیارد تومان است، انگیزه زیادی برای صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: قیمت 2 بازیکن الاتحاد 90 میلیارد تومان است، انگیزه زیادی برای صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید