مهدی کیانی: کی روش باید یک جام آسیایی برای تیم ملی می آورد، تساوی مقابل صنعت نفت نتیجه عادلانه ای نبود

به گزارش وبلاگ ورامین، مهدی کیانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که تساوی مقابل صنعت نفت آبادان نتیجه عادلانه ای برای این تیم نبوده است و آنها باید در این بازی سه امتیاز را می گرفتند.

مهدی کیانی: کی روش باید یک جام آسیایی برای تیم ملی می آورد، تساوی مقابل صنعت نفت نتیجه عادلانه ای نبود

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین در رابطه با تساوی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: تمام هدف ما دریافت سه امتیاز بود، اما متأسفانه بازی با تساوی به سرانجام رسید. بعد از دو ماه تعطیلی این اولین بازی رسمی ما بود. طبیعتاً از لحاظ هماهنگی تیمی و شرایط بدنی در وضعیت ایده آلی نبودیم، اما در نیمه اول باید دو یا سه گل به صنعت نفت می زدیم، هر چند که آنها هم موقعیت هایی برای گل زدن داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی نتیجه عادلانه ای برای این مسابقه بوده است یا نه، مطرح کرد: خیر، تساوی عادلانه نبود، چون موقعیت های ما بیشتر از صنعت نفت بود و یک خطای پنالتی هم به سودمان گرفته نشد. خطا روی علی قربانی در محوطه جریمه رخ داد و داور بیرون از محوطه خطا گرفت. ما می توانستیم برنده باشیم و در واقع مستحق برد بودیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به رقابت این تیم با دیگر مدعیان قهرمانی تأکید کرد: در نیم فصل دوم نتیجه دریافت سخت تر می گردد، چون تیم ها خودشان را تقویت نموده اند. از طرفی ما هم در کورس قهرمانی هستیم و همه تیم ها با انگیزه زیاد مقابل ما بازی می نمایند. قهرمانی در لیگ برتر آسان نیست، اما کوشش می کنیم تا در نهایت سپاهان را به قهرمانی برسانیم.

کیانی با اشاره به جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی و عملکرد این مربی در هشت سال گذشته توضیح داد: کی روش برای تیم ملی زحمت کشید، اما این مربی در هشت سال گذشته حداقل باید یک قهرمانی در جام ملت های آسیا به ایرانی ها هدیه می داد. ما در انسجام تیمی و دفاع تیمی همواره عملکرد خوبی داشتیم، اما وقتی تیم ملی از حریفان عقب می افتاد دیگر برنامه تاکتیکی مشخصی نداشتیم. شما دیدید که با خوردن یک گل از ژاپن در نهایت چه اتفاقی رخ داد.

وی توضیح داد: بعد از جام جهانی، من و خیلی از ایرانی ها و فوتبالدوستان توقع داشتیم که تیم ملی در آسیا به قهرمانی برسد، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. کی روش باید یک جام برای ایران می آورد که متأسفانه در جام ملت ها به موفقیت نرسیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی کیانی: کی روش باید یک جام آسیایی برای تیم ملی می آورد، تساوی مقابل صنعت نفت نتیجه عادلانه ای نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی کیانی: کی روش باید یک جام آسیایی برای تیم ملی می آورد، تساوی مقابل صنعت نفت نتیجه عادلانه ای نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید