خبرنگاران مربی سابق تیم ملی: هندبال زنان پیشرفت خوبی داشته است

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران- خبرنگاران- مربی سابق تیم ملی هندبال زنان ایران، گفت: هندبال زنان در 2 سال گذشته پیشرفت خوبی داشته اما با برنامه بهتر می توانیم رشد بیشتری داشته باشیم.

خبرنگاران مربی سابق تیم ملی: هندبال زنان پیشرفت خوبی داشته است

نشمین شافعیان روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ ورامین، گفت: فصل گذشته لیگ برتر هندبال زنان شرایط بهتری نسبت به سال های قبل داشت. اگر در گذشته تنها 2 تیم خوب داشتیم و قهرمان و نایب قهرمان لیگ هم معین بود، سال جاری شاهد چنین چیزی نبودیم. تیم های خوبی همچون تاسیسات دریایی، فولاد مبارکه، کیش و مشهد، ذوب آهن رقابت تنگاتنگی را ایجاد کردند. در واقع در این فصل پنج تیم قوی در لیگ برتر داشتیم و شرایط نسبت به سال های گذشته خیلی متفاوت بود و ملی پوشان در بیشتر تیم ها پخش شده بودند.

سرمربی تیم استادسازه مشهد اضافه نمود: این تیم برای نخستین مرتبه در لیگ شرکت کرد و پیش از آن بازیکنانم در قالب تیم شهید چمران لارستان بازی می کردند.

مربی سابق تیم ملی هندبال زنان عنوان نمود: فدراسیون در سال گذشته بدنبال این بود تا تیم ملی هندبال زنان را تشکیل دهد اما به دلیل کمبود بودجه و اعزام تیم ملی مردان به مسابقات نتوانست به تیم ملی هندبال زنان رسیدگی و فعالیت آن را شروع کند. بعد از آن تصمیم گرفت تا در بهمن ماه اردوهای تیم ملی را برگزار کند اما بدلیل شیوع کرونا این اتفاق رخ نداد. متاسفانه همین عامل سبب شد تا معرفی کادر فنی با تاخیر روبرو گردد.

وی عنوان نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن اردوهای ملی، عجله ای در معرفی کادر فنی تیم ملی زنان نیست. امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر تمرینات خود را شروع کنیم.

شافعیان یادآور شد: هندبال زنان در 2 سال گذشته رشد خوبی داشته است اما اگر بتوانیم هزینه بیشتری کنیم قطعا نتایج بهتری هم خواهیم گرفت. انجام ملاقات محبت آمیز و برگزاری اردو بیش از هرچیزی به ما یاری خواهد نمود.

وی افزود: برای موفقیت در ورزش باید برای تیم های ملی هزینه کرد و به آنها فرصت داد. اطمینان داشته باشید در چنین شرایطی هندبالیست های خانم هم می توانند روی سکو بروند.

مربی اسبق تیم ملی هندبال گفت: همین که در سال 97 در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن زنان ما مقام ششم را کسب کردند، کار سختی بود. تیم های چین، ژاپن، کره و قزاقستان حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مربی سابق تیم ملی: هندبال زنان پیشرفت خوبی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی سابق تیم ملی: هندبال زنان پیشرفت خوبی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید