مونسان:همه به حوزه صنایع دستی کشور یاری نمایند

به گزارش وبلاگ ورامین، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سال 96 بیش از 45درصد رشد در صادرات صنایع دستی داشتیم که 280میلیون دلار آن از مرزهای گمرکی برآورد شد.

مونسان:همه به حوزه صنایع دستی کشور یاری نمایند

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز گذشته در بازدید از موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران اضافه کرد: حدود 250میلیون دلار صادرات صنایع دستی به صورت چمدانی صورت گرفته است و کوشش می کنیم صادرات صنایع دستی را تا 2میلیارد دلار افزایش دهیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بسیاری از مردم مناطق محروم از این راه ارتزاق می نمایند و خواهش می کنم همه آنهایی که قادر هستند، به حوزه صنایع دستی کشور یاری نمایند تا شاهد رشد بیشتری در این حوزه باشیم.

او با بیان این که مردم مناطق محروم، معطل اندک حمایت های ما هستند، اضافه کرد: آنها وام های کوچک می خواهند و وامی را که می گیرند به خوبی برمی گردانند و معوقات ندارند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه طرح اشتغال روستایی طرح خوبی است که رئیس جمهوری بر آن تاکید دارد، گفت: 12هزار میلیارد تومان منابع برای این طرح در نظر گرفته شده که 1200 میلیارد تومان آن در اختیار حوزه صنایع دستی و فرش است.

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "مونسان:همه به حوزه صنایع دستی کشور یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان:همه به حوزه صنایع دستی کشور یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید