همایش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی در صنایع دستی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ورامین، همایش آموزش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی و چگونگی حضور در نمایشگاه ها برای استادکاران، صنعتگران و هنرجویان حوزه صنایع دستی کردستان برگزار گردید.

همایش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی در صنایع دستی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، همایش آموزش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی و چگونگی حضور در نمایشگاه ها به همراه استانداردهای منطبق بر بازار فروش با حضور اسعد ساعدپناه معاون صنایع دستی استان، علی بهنیا رئیس حراست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و خالد سعیدی رئیس پارک علم و فناوری استان به عنوان سخنران همایش برگزار گردید.

ساعدپناه معاون صنایع دستی کردستان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش آموزش اصول و مبانی کارآفرینی، آموزش اصول و مبانی بازاریابی و نحوه حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی است که با استقبال بسیار خوب صنعتگران روبرو شد.

او اضافه کرد: این همایش برای تمام استادکاران، صنعتگران و هنرجویان حوزه صنایع دستی استان کردستان است و در خاتمه هم گواهی حضور برای آنها صادر خواهد شد.

این همایش در محل سالن همایش های کانون شهید مطهری سنندج و با شرکت بیش از 160 نفر صنعتگر و فعالین حوزه صنایع دستی برگزار گردید.

منبع: میراث آریا

به "همایش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی در صنایع دستی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش اصول و مبانی کارآفرینی و بازاریابی در صنایع دستی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید