والورده: بارسلونا چیزی کم دارد

به گزارش وبلاگ ورامین، ارنستو والورده مربی بارسلونا بعد از باخت خانگی 4 بر 3 برابر رئال بتیس، در نیمه اول تیمش را مقصر دانست. دو گل بتیس در نیمه اول زده شد که جرارد پیکه و کلمان لانگله بارها در قلب دفاع بارسلونا در معرض خطر قرار گرفتند.

والورده: بارسلونا چیزی کم دارد

والورده گفت: هرگز نتوانستیم به بازی برگردیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم و آنها از برتری خوبشان بهره بردند. ما تاوان بازی بد نیمه اول را دادیم. خوب شروع نکردیم و در مجموع چیزی کم داریم. وقتی می خواهیم حمله را به نتیجه لازم برسانیم به اندازه کافی سرحال نیستیم و باید از این جهت پیشرفت کنیم. می دانستیم قرار نیست کل بازی دست ما باشد و یک مسابقه پایاپای در انتظارمان است اما راستش انتظار نتیجه بهتری داشتیم.

بارسلونا بعد از تعطیلات ملی بازی جذابی در زمین اتلتیکومادرید دارد. ایوان راکیتیچ که در این بازی از ماتئو لاهوس، داور سرشناس اسپانیایی دو بار کارت زرد گرفت و اخراج شد، غایب بزرگ بازی با اتلتیکو است. والورده امیدوار است کوتینیو که در حال حاضر مصدوم است، بتواند به آن بازی حساس برسد.

  • بارسا باخت، روح کرویف شاد شد!
  • دست نوشت برای بارسا ، مثلث جهنمی، افسوس برای آرتورو
  • خلاصه بازی بارسلونا 3 - رئال بتیس 4 (ویدیو)
  • سولاری برای خودش وقت خرید

    بی انضباطی جدید دمبله

    معمولا بازیکنانی که در لیست مربی بارسلونا برای بازی حضور ندارند، زود به استادیوم می روند تا در کنار هم تیمی هایشان باشند، به صحبت های مربی در رختکن گوش نمایند و کوشش نمایند تا جای ممکن نزدیک هم تیمی ها باشند. برای مثال، لیونل مسی در ال کلاسیکوی اخیر و همچنین دیدار با اینتر در لیگ قهرمانان همین کار را کرد.

    ارنستو والورده، مربی بارسلونا در شب بازی با رئال بتیس تصمیم گرفت که عثمان دمبله را از لیست تیم کنار بگذارد. دلیل او این بود که دمبله در تمرین پنج شنبه غایب بود و بعدتر گفت که مریض بوده است. انتظار می رفت که این بازیکن فرانسوی در کنار هم تیمی هایش باشد و او هم همین کار را انجام داد اما او این بار هم دیر کرد. بازیکن سابق بوروسیا دورتموند در زمینه زمان شناسی با مشکلاتی جدی روبه رو است و جرارد پیکه هم چند ماه پیش به این موضوع اشاره نموده بود.

    دمبله زمانی به استادیوم رفت که بازی داشت شروع می شد، یعنی پنج دقیقه پیش از سوت شروع مسابقه. او در نهایت توانست جایی برای خود در نزدیکی نیمکت بارسلونا پیدا کند. دمبله با وجود دمای 19 درجه ای هوا، عینک متالیک زده و کلاه به سر گذاشته بود.

    پیکه بعد از بازی دست به نصیحت او زد. از او پرسیدند که چرا این بازیکن فرانسوی در لیست حضور نداشته است و او گفت: این تصمیمی راهبردی بود اما همه یاری می کنیم که او از این وضعیت نجات پیدا کند. او جوان است و سرشار از پتانسیل اما مطمئنم که والورده تنها به این دلیل او را از لیست کنار گذاشت که روی جنبه های دیگر بازی اش کار کند. ما همه جوان بوده ایم و اشتباهاتی داشته ایم. ما با تجربه مان می توانیم به او یاری کنیم که درک کند فوتبال ورزشی 24ساعته است، و شما باید فوتبال را زندگی کنید و آن را نفس بکشید. پیکه البته در توانایی های دمبله تردیدی ندارد. او درباره این بازیکن که با قیمت بالایی از دورتموند به بارسلونا پیوست می گوید: من شک ندارم که او بهتر از این خواهد شد و تصمیمات مربی هم به یاری او خواهد آمد.

    نکات آماری بازی بارسا - بتیس

    -کیکه ستی ین نخستین مربی تاریخ بتیس است که رئال مادرید و بارسلونا را در خانه شان شکست داده. او تنها مربی است که در 10 فصل گذشته توانسته در سانتیاگو برنابئو و نوکمپ به پیروزی برسد.

    - بارسلونا برای نخستین بار در دیداری که لیونل مسی دو گل یا بیشتر زده، بازنده از زمین خارج شد. مسی در 13 بازی این فصل در رقابت های مختلف 14 گل برای بارسلونا زده و در مجموع در 650 بازی 566 گل برای بارسا به ثمر رسانده.

    - بارسلونا برای نخستین بار بعد از 792 روز و باخت 2 بر یک برابر آلاوس در خانه در لیگ اسپانیا باخت.

    - بتیس برای نخستین بار بعد از سال 1998 در لالیگا در نوکمپ به پیروزی رسید. در بازی 20 سال قبل لوییس آراگونس فقید روی نیمکت بتیس بود.

    -بارسلونا برای نخستین بار بعد از سال 2003 در یک دیدار خانگی چهار گل خورد، آن سال به دپورتیوولاکرونیا 4 بر 2 باختند.

    - بارسلونا بعد از 12 بازی 18 گل خورده که بدترین آمار این تیم از فصل 1975-1974 است.

    -لیونل مسی در 18 بازی برابر رئال بتیس 16 گل زده که 12 تایش در نوکمپ بوده.

    - مارک آندره تراشتگن باسابقه ترین دروازه بان آلمانی لالیگا است و از رکورد 91 بازی بودو ایلگنر عبور کرد.

    - خواکین سانچس با بتیس 5 گل به بارسلونا زده و در تیم سبز و سفیدپوش رکورددار است.

منبع: ایران ورزشی

به "والورده: بارسلونا چیزی کم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: بارسلونا چیزی کم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید