بازی رایانه ای و کنسول بازی

ردمی K50 با دایمنسیتی 8100 در انجام بازی بهتر از گلکسی S22 اولترا و آیپد ایر 5 ظاهر شد

ردمی K50 چند هفته قبل به عنوان اولین محصول مجهز به تراشه قدرتمند دایمنسیتی 8100 رونمایی و راهی بازار شد. حال به نظر می رسد این گوشی توانسته حتی گلکسی S22 اولترا و آیپد ایر 5 را هم در تست بازی پشت سر بگذارد.

10 تیر 1401

موزه بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو

موزه بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ (International Red Cross and Red Crescent Museum)، یکی از موزه های برتر شهر ژنو به تعداد میرود و موضوعی انسان محور دارد.

2 مرداد 1400

آیا سیستم جان های محدود قدیمی شده؟ ، جعبه ابزار بازی سازان (109)

چند سالی می گردد که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدیوهایی کوتاه و آموزنده به آنالیز و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدیویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدیوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با...

25 اردیبهشت 1400

خرید اکانت قانونی PS4 در پارس کنسول

رپرتاژآگهی - اگر شما نیز از علاقه مندان دنیای بازی های ویدیویی و کامپیوتری هستید، برای خرید اکانت قانونی PS4 می توانید به وب سایت پارس کنسول مراجعه نموده و در این وب سایت به راحتی اکانت قانونی PS4 یا اکانت قانونی PS5 را خریداری کنید.

14 آبان 1399

جمع آوری استعدادها از سر چهارراه

بچه ها کار هم همانند هر کودک دیگری استعدادها و توانمندی هایی دارند که در بیشتر مواقع ناشناخته باقی می ماند.

24 شهریور 1399

امیدوارم تهدید استراماچونی جدی باشد، باشگاه پول قرض کند!

پیشکسوت استقلال امیدوار است استراماچونی از موضع خود برای دریافت مطالبات کادرفنی و بازیکنان تا دو هفته آینده کوتاه نیاید تا مدیران فکری به حال این تیم بکنند.

6 دی 1398

با پنج بازی تیراندازی اول شخص برتر موبایلی آشنا شوید

در این گزارش بهترین عناوین موبایلی تیراندازی اول شخص برای اندروید و iOS معرفی و آنالیز خواهند شد.

7 آذر 1398

پیتر مولینیو برای نینتندو سوییچ بازی می سازد

پیتر مولینیو، موسس شرکت بازی سازی 22cans و سازنده مجموعه بازی های Fable میخواهد بازی بعدی خود را برای کنسول هیبریدی نینتندو بسازد. این بازی ساز مشهور بعد از ترک شرکت مایکروسافت، استودیوی بازی سازی خود را تاسیس نموده و برای پلتفرم های موبایل و رایانه های شخصی...

24 خرداد 1398

انصاری فرد: کی روش خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد

نمی دانم چه اتفاقی در خصوص آینده کی روش رخ می دهد از صمیم قلب از او تشکر می کنم. او خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد و خالصانه زحمت کشید. این مساله در سال های بعد حس می گردد.

14 خرداد 1398

آجورلو: شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2020 را در العین داریم، با دست پُر به ایران برمی گردیم

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: با هدف کسب مدال و سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو در مسابقات العین امارات شرکت می کنیم.

13 خرداد 1398

عالیشاه: هند ایرانپوریان پنالتی بود

محمد ایرانپوریان دستش روی شانه های من بود و داور می توانست آن صحنه را پنالتی بگیرد اما فغانی معتقد بود آن صحنه پنالتی نیست.

15 اردیبهشت 1398

دو فصل بعد از محرومیت 5 ساله ای که رد شد

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از محرومیتی که در نهایت از سوی کمیته استیناف رد شد، پرسپولیسی ها را در آزادی همراهی کرد.

10 اردیبهشت 1398

فوتبال دنیا، رونی: هری کین رکورد گلزنی مرا خواهد شکست، آینده درخشانی در انتظار تیم ملی انگلیس است

فوتبال دنیا - وین رونی معتقد است هری کین، مهاجم تاتنهام رکورد گلزنی او در تیم ملی انگلیس را خواهد شکست.

16 فروردین 1398

والورده: بارسلونا چیزی کم دارد

ارنستو والورده مربی بارسلونا بعد از باخت خانگی 4 بر 3 برابر رئال بتیس، در نیمه اول تیمش را مقصر دانست. دو گل بتیس در نیمه اول زده شد که جرارد پیکه و کلمان لانگله بارها در قلب دفاع بارسلونا در معرض خطر قرار گرفتند.

12 فروردین 1398