آجورلو: شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2020 را در العین داریم، با دست پُر به ایران برمی گردیم

به گزارش وبلاگ ورامین، سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: با هدف کسب مدال و سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو در مسابقات العین امارات شرکت می کنیم.

آجورلو: شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2020 را در العین داریم، با دست پُر به ایران برمی گردیم

به گزارش وبلاگ ورامین و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، یوسف آجورلو، سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: پس از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، رقابت های انتخابی آزاد کشوری را با حضور 120 تیرانداز در 5 استان به صورت منطقه ای برگزار کردیم و پس از آنالیز عملکرد تیراندازان راه یافته به اردوهای انتخابی، با نظر کمیته فنی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در نهایت 9 تیرانداز را برای اعزام به رقابت های العین انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما از حضور در مسابقات العین امارات کسب مدال و سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو است تا تیم ملی با تعداد نفرات بیشتری در مسابقات توکیو حاضر گردد. البته از این ترکیب 9 نفره اعزامی به امارات ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی پیروز به کسب سهمیه شدند و ما امیدواریم که 6 ورزشکار دیگر ما هم بتوانند سهمیه توکیو را بدست آورند.

سرمربی تیم ملی در مورد شانس ملی پوشان برای کسب سهمیه پارالمپیک در مسابقات العین توضیح داد: با توجه به رکوردهایی که توسط ملی پوشان ما در اردوها به ثبت رسیده و با عملکردی که من از آنها دیدم می توانم بگویم تیم ملی ما 99 درصد شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را در رقابت های امارات دارد و به طور حتم با دست پر به کشور بر می گردیم. کار برای کسب مدال سخت است اما ملی پوشان ما می توانند با رسیدن به فینال مسابقات سهمیه پارالمپیک را قطعی نمایند.

آجورلو درباره توزیع سهمیه پارالمپیک 2020 در مسابقات العین گفت: در این رقابت ها 17 سهمیه توزیع می گردد و اگر در رده بندی تیراندازانی حضور داشته باشند که سهمیه را در مسابقات قبلی بدست آوردند فرصت به تیراندازان بعدی می رسد و در صورتی که ملی پوشان ما بتوانند راهی فینال این مسابقات شوند به طور حتم پیروز به کسب سهمیه خواهند شد.

سرمربی تیم ملی اضافه نمود: البته تیراندازانی که نتوانند سهمیه پارالمپیک را در امارات بدست آورند می توانند با حضور در رقابت های جهانی سیدنی استرالیا برای کسب سهمیه پارالمپیک کوشش نمایند. در مسابقات سیدنی حدود 55 سهمیه پارالمپیک 2020 توزیع خواهد شد و در صورتی که تعداد سهمیه های ما کم باشد و مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک موافقت نمایند تیم ملی را برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک راهی این مسابقات خواهیم کرد.

آجورلو درباره ترکیب تیم ملی اعزامی به امارات مطرح نمود: در این مسابقات در بخش تفنگ SH2 زهرا غلام زاده و مهدی برنایی، در بخش تفنگ SH1 رقیه شجاعی و حسن اکبری، در ماده تپانچه مردان مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی و در ماده تپانچه بانوان ساره جوانمردی، زیور فدرایی و سمیرا ارم به عنوان تیراندازان تیم ملی حضور دارند.

سرمربی تیم ملی در انتها درباره زمان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور گفت: در نظر داریم مردادماه سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم اما پیش از آن و در اواخر فروردین ماه سال آینده مسابقات آزاد کشوری را به صورت منطقه ای برگزار می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آجورلو: شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2020 را در العین داریم، با دست پُر به ایران برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجورلو: شانس کسب سهمیه پارالمپیک 2020 را در العین داریم، با دست پُر به ایران برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید