با پنج بازی تیراندازی اول شخص برتر موبایلی آشنا شوید

به گزارش وبلاگ ورامین، در این گزارش بهترین عناوین موبایلی تیراندازی اول شخص برای اندروید و iOS معرفی و آنالیز خواهند شد.

با پنج بازی تیراندازی اول شخص برتر موبایلی آشنا شوید

به گزارش خبرنگار ، تا چند سال پیش به دلیل کوچک بودن نمایشگر های و ضعیف بودن سخت افزار تلفن های هوشمند، بازی های موبایلی به عناوینی ساده و کم حجم محدود می شدند که به هیچ وجه نمی توانستند با بازی های جذاب مخصوص رایانه های شخصی یا کنسول ها رقابت نمایند. بازی های موبایلی زمانی تنها برای گذراندن چند دقیقه زمان کاربرد داشتند و شاید تنها بازی های رکوردی تا حدودی برای کاربران جذابیت داشت. اما طی سال های اخیر با توسعه گسترده تلفن های هوشمند و روی کار آمدن مدل های پرچمدار بسیار قدرتمند با پردازنده و حافظه رم بالا و همچنین اتصال به اینترنت پرسرعت، بازی های موبایلی به طور کامل متحول شدند. حال شاهد انتشار بازی هایی هستیم که حتی بیشتر از عناوین بزرگ کنسول های نسل هشتم هوادار دارند و بیش از چندین میلیون بار در مارکت های نرم افزاری دانلود می شوند. بازی هایی که به خصوص با اتصال به اینترنت و ایجاد چالش های رقابتی با دیگر گیمر ها در سراسر دنیا، جذابیت بسیاری زیادی برای تمامی هواداران بازی های رایانه ای با هر سن و سالی دارند و در یک لحظه هزاران نفر را گرد هم آورده تا به رقابت بپردازند.

عرضه بازی موبایلی Call Of Duty از شرکت اکتیویژن مثال مشخصی بر این مدعا است، بازی که در کمتر از یک هفته بیش از 100 میلیون بار دانلود شد و تمامی رکورد های دانلود و استقبال از یک بازی موبایلی را شکست. البته بازی ندای وظیفه به دلیل سابقه فراوان نسخه های رایانه ای آن و ارتباط چندین چند ساله مخاطبان با سنین مختلف با این بازی، قبل از عرضه نسخه موبایلی نیز میلیون ها هوادار داشت و شرکت اکتیویژن از سرمایه محبوبیت خود استفاده نموده و نسخه موبایل ندای وظیفه را روانه بازار کرد. در ابتدا نیز نگرانی هایی مبنی بر کیفیت پایین بازی و دلسرد شدن هواداران وجود داشت، اما اکتیویژن به خوبی می دانست که مخاطبان خود به دنبال چه هستند و یک بازی جذاب، با قابلیت های فراوان و محبوب را ارائه کرد.

بازی Call of Duty: Mobile، رکورد میزان دانلود در عناوین موبایلی را شکست

به همین بهانه می خواهیم نگاهی به برترین و جذاب ترین بازی های موبایلی رایگان در سبک تیر اندازی اول شخص بپردازیم، بازی هایی که گیمر در نقش یک تیرانداز ماهر ظاهر شده و باید به جنگ دشمنان خود برود. بازی های تیراندازی اول شخص یا شوتینگ، از محبوبیت بسیاری برخوردارند و استقبال گسترده از بازی ندای وظیفه نیز بار دیگر محبوبیت این بازی ها را اثبات کرد. بازی های معرفی شده در این گزارش برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شدند و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته اند. با ما همراه باشید:

عنوان Call of Duty: Mobile

بازی جذاب ندای وظیفه، همان عنوانی است که در مقدمه در خصوص آن صحبت کردیم، در واقع بهانه ما برای ارائه این گزارش همین بازی فوق العاده است. ندای وظیفه توسط Tencent فراوری و به واسطه اکتیویژن منتشر شده است، این بازی با قابلیت آنلاین و تنوع بالا توانسته به سرعت به یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ تلفن های هوشمند تبدیل گردد. وجود کیفیت HD با عناصر و المان های متنوع و جذاب در کنار تعداد زیادی اسلحه با ویژگی های مختلف و قابلیت شخصی سازی از اصلی ترین مشخصات این بازی محسوب می شوند.

حالت بتل رویال که امروزه در بسیاری از بازی های پرهوادار دیده می گردد در ندای وظیفه نیز به خوبی طراحی شده، تقابل تیمی بازیکنان و دیگر سبک های بازی نیز موجب می گردد تا هرگز از انجام این بازی خسته نشوید. تنوع نقشه، تجهیزات، بهینه سازی کنترل و گیم پلی بازی و اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز از دیگر ویژگی های بازی موبایلی ندای وظیفه هستند.

عنوان Shadowgun Legends

عنوان شدوگان لجندز که در میان ایرانی ها به سایه جنگ معروف است، سبکی متفاوت و افسانه ای دارد، در این بازی به دنیای ربات ها و افسانه ها قدم می گذارید، در ابتدا حق دارید شخصیت خود را با تمام ویژگی ها ساخته و شخصی سازی کنید، سپس بعد از کمی آموزش، به دل ماجرا خواهید رفت، دنیای جنگی دیوانه واری که باید ربات ها و هیولا های مختلف را بکشید.

در این بازی به صورت گروهی با جمعی دیگری از گیمر ها در سراسر دنیا همراه خواهید شد، می توانید با دوستانتان به مصاف دشمنان بروید یا به صورت تیمی مقابل یکدیگر قرار گرفته و با هم پیکار کنید. وجود اسلحه های مختلف و جذاب یکی از اصلی ترین ویژگی های این بازی است که با گیم پلی بسیار هیجان انگیز آن، ساعت ها شما را سرگرم خواهد نمود.

عنوان World War Heroes

بازی های معرفی شده در این فهرست، سبک های متفاوتی دارند، بازی جنگ دنیای قهرمانان در فضای جنگ دنیای دوم صورت می گیرد، این بازی حجم کمتری دارد و نسبت به دیگر بازی ها برروی گوشی های پایین رده نیز اجرا می گردد. با ورود به بازی وارد میدان جنگی می شوید که ویژگی های نوستالژیک آن شما را جذب خواهد نمود.

وجود تفنگ های بازسازی شده قدیمی در تعداد و تنوع بسیار بالا که قابلیت ارتقاء نیز دارند به همراه موسیقی متن جذاب، مود های مختلف، نقشه های متنوع، انواع لباس و چندین نوع وسایل نقلیه نیز از دیگر ویژگی های بازی جنگ دنیای قهرمانان است.

عنوان Modern Ops

بازی ماموریت ویژه سبکی قدیمی بر اساس مهاجم و مدافع دارد، در واقع مانند بازی محبوب کانتر استرایک در این بازی نیز در دوگروه 10 نفره قرار خواهید گرفت که یا سارق هستند یا پلیس، در هر صورت باید تیم حریف را شکست داده و پیروز شوید تا با پول و جوایز مختلف پاداش دریافت کنید.

این بازی دارای گرافیک بسیار جذاب و محیط رنگارنگی است، نقشه آن کار را برای پلیس ها سخت می نماید، اما به جذابیت بازی می افزاید. با دریافت پول می توان اسلحه های مختلف را خریداری و شخصی سازی کرد، همچنین گیم پلی بازی و نحوه قرار گیری دکمه های لمسی کنترلی در صفحه نیز به خوبی طراحی شده که موجب می گردد، انجام آن لذت فراوانی برای هر دو تیم بازی داشته باشد.

عنوان Modern Combat: Versus

آخرین عنوان جذاب این گزارش، بازی مبارزه نوین است که شباهت زیادی به سبک بازی ندای وظیفه دارد. بازی از دو بخش مبارزه و داستانی تشکیل شده تا برای تمامی علاقه مندان به بازی های تیراندازی جذاب باشد. پس از نصب بازی، دیتا یک گیگابایتی به وسیله خود بازی دانلود و نصب می گردد. محیط بازی بسیار شاداب و زنده است، بازی محیطی مانند جنگ ربات ها با قابلیت های پیشرفته دارد و گیم پلی بسیار جذاب آن، اعتیادآور است.

وجود اسلحه های متنوع، تجهیزات و قابلیت های مختلف بازی، مبارزه نوین را مانند دیگر عناوین این گزارش، بسیار پرهوادار و جذاب نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با پنج بازی تیراندازی اول شخص برتر موبایلی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پنج بازی تیراندازی اول شخص برتر موبایلی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید