پیتر مولینیو برای نینتندو سوییچ بازی می سازد

به گزارش وبلاگ ورامین، پیتر مولینیو، موسس شرکت بازی سازی 22cans و سازنده مجموعه بازی های Fable میخواهد بازی بعدی خود را برای کنسول هیبریدی نینتندو بسازد. این بازی ساز مشهور بعد از ترک شرکت مایکروسافت، استودیوی بازی سازی خود را تاسیس نموده و برای پلتفرم های موبایل و رایانه های شخصی بازی ساخته است.

پیتر مولینیو برای نینتندو سوییچ بازی می سازد

بازی The Trail در این میان استثنا است و برای کنسول سوییچ نینتندو ساخته شد. حالا مولینیو در مصاحبه ای که اخیرا با مجله PC Gamer داشته، گفته است که علاقه دارد رابطه اش با نینتندو را حفظ و بازی بعدی خود به نام میراث (Legacy) را بر روی سوییچ عرضه کند.

مولینیو در مصاحبه خود بازی میراث را از بقیه بازی های پیشین خود متمایز کرد و گفت: میراث نسبت به کارهای قبلی من متفاوت خواهد بود. بیشتر از هر چیز پلتفرم آن مهم خواهد بود.

او در خصوص عرضه بازی روی سوییچ گفت: من معتقدم که بازی به احتمال زیاد بر پلتفرم سوییچ اجرا خواهد شد ولی قبل از آن دو مورد است که باید حل گردد. اولین مورد دریافت اجازه از نینتندو است. مورد بعدی این سوال است که ما به عنوان یک شرکت بازی سازی مایل هستیم که این بازی را بر روی سوییچ عرضه کنیم؟ در جواب باید بگویم بله، چون سوییچ نینتندو - در بین سه کنسول - برای مخاطبانی است که من به دنبالشان هستم.

او در ادامه به دلیل این که چرا او مخاطبان این کنسول هیبریدی را دوست دارند، اشاره نمود و گفت: آنها افرادی هستند که احتمالا برای چندین سال دست به بازی نزده اند - البته این افراد را دوست دارم - این آدم ها کسانی هستند که می خواهند با رایانه های شخصی بازی نمایند ولی نمی توانند با آنها ارتباط برقرار نمایند و من به دنبال این آدم ها هستم.

واضح است که پیتر مولینیو هوادار سوییچ است و می خواهد بازی بعدی خود را بر روی این پلتفرم عرضه کند. ولی او به زمان انتشار بازی میراث اشاره ای نکرد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "پیتر مولینیو برای نینتندو سوییچ بازی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیتر مولینیو برای نینتندو سوییچ بازی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید