انصاری فرد: کی روش خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد

به گزارش وبلاگ ورامین، نمی دانم چه اتفاقی در خصوص آینده کی روش رخ می دهد از صمیم قلب از او تشکر می کنم. او خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد و خالصانه زحمت کشید. این مساله در سال های بعد حس می گردد.

انصاری فرد: کی روش خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد

کی روش خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد

باخت مقابل ژاپن: باید از ملت شریف ایران به صورت ویژه عذرخواهی کنم. شرمسار آنها شدیم. دوست نداشتیم بازی اینطور تمام گردد. طبیعت فوتبال همین است که همواره یک تیم برنده و یک تیم بازنده است. در یک صحنه بچه ها فکر کردند داور خطا گرفته و گل اول را دریافت کردیم.بعد از این اتفاق بازی را از دست دادیم.

کی روش گفته بعد از گل بازی را از دست دادیم: بله همینطور است بعد از گل می خواستیم بازی را جبران کنیم و تمرکز نداشتیم. گل دوم را هم در ادامه از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. بچه ها تمام کوشش خود را کردند و هر چه در توان داشتند گذاشتند. در دیدارهای حساس این مسائل ریز نتیجه را مشخص می نمایند.

عذرخواهی کی روش که بعضی از این موضوع شاد و بعضی ناراحت شدند: نمی دانم چه اتفاقی در خصوص آینده کی روش رخ می دهد از صمیم قلب از او تشکر می کنم او خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد و خالصانه زحمت کشید این مساله در سال های بعد حس می گردد. او با همه سختی ها، کم و زیاد امکانات با همه چیز ساخت و همه کوششش را کرد تا بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بود. او کارهای بزرگی کرد.

بدبدرقه کردن کی روش: نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد به همین خاطر نمی توانم قضاوتی انجام دهم.

منبع: ایران ورزشی

به "انصاری فرد: کی روش خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: کی روش خدمت ویژه ای به فوتبال ایران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید