کمال کامیابی نیا: هر کاری که باعث گردد جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببریم، انجام می دهیم

به گزارش وبلاگ ورامین، کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم هر کاری را که دست این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برساند، انجام می دهند.

کمال کامیابی نیا: هر کاری که باعث گردد جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببریم، انجام می دهیم

به گزارش وبلاگ ورامین، کمال کامیابی نیا در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره تقابل تیم فوتبال پرسپولیس با کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هر دو دیدار کاشیما در نیمه نهایی را دیدیم و از شیوه بازی این تیم اطلاع داریم. می دانیم بازیکن شماره 9 کاشیما (یوما سوزوکی) و سرجینیو، دو بازیکن خطرناک آنها هستند. این دو، بازیکنان خیلی خوبی هستند و ما باید در طول مسابقه، توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم. من هم باید تمام کوشش خود را ارائه کنم تا پاس های در عمق بازیکنان کاشیما به دو مهاجم شان نرسد.

وی با اشاره به اهمیت پستی که در آن بازی می نماید، توضیح داد: می دانم پست من خیلی مهم است، اما سرمربی تیم ما همیشه تأکید می نماید که من همزمان روی وظایف تهاجمی و تدافعی خود متمرکز شوم، چون همیشه باید کوشش کنم و حملات تیم را با دادن پاس به مهاجمان تیم شروع کنم.

در غرب آسیا، تیم ها در خانه خود نسبت به خانه حریف بسیار قوی تر هستند.، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله اعلام کرد: این تیم ها در خانه خود حریف شان را ناامید می نمایند و ارائه بازی همیشگی در خانه حریفان بسیار سخت است، اما در شرق آسیا، تیم هایی چون کاشیما بازی یکسانی در خانه خود و خارج از خانه ارائه می نمایند. روش بازی آنها تغییر نمی نماید و به جای کوشش برای کسب تساوی، همیشه برای پیروزی می جنگند.

کامیابی نیا درباره کسب مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قهرمانی در لیگ برتر ایران خیلی سخت است که ما این کار را بارها انجام داده ایم، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ویژه خواهد بود، چون برای اولین بار است که در فینال این رقابت ها حاضر می شویم. ما هر کاری را که باعث می گردد جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببریم، انجام می دهیم. مدافع کاشیما آنتلرز: پرسپولیس حمایتی باورنکردنی در خانه خود خواهد داشت سرمربی تیم ملی ژاپن: پرسپولیس و کاشیما به یک اندازه شانس قهرمانی دارند

به گزارش وبلاگ ورامین، تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس، از ساعت 9:30 روز شنبه (به وقت ایران) در دیدار رفت فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقابل هم صف آرایی می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمال کامیابی نیا: هر کاری که باعث گردد جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببریم، انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمال کامیابی نیا: هر کاری که باعث گردد جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببریم، انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید