احتمال موفقیت ایران در پرونده ویلموتس

به گزارش وبلاگ ورامین، اندازه نوشت: گفته می گردد رای نهایی دادگاه CAS در مورد شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال به زودی اعلام خواهد شد.

احتمال موفقیت ایران در پرونده ویلموتس

به گزارش وبلاگ ورامین ، برآورد های بسیاری در مورد نتیجه این پرونده تا به امروز انجام شده که همگی حکایت از محکومیت طرف ایرانی در این پرونده دارد، اما بعضی اخبار غیر رسمی طی روزهای اخیر در محافل ورزشی منتشر شده که نشان می دهد ممکن است به واسطه نوع دفاع وکلای مارک ویلموتس در دادگاه CAS رای نهایی به سود فدراسیون فوتبال تغییر پیدا کند.

گفته می گردد در جلسه رسیدگی به اعتراض ایران به حکم صادره از سوی فیفا در دادگاه عالی ورزش، داور تعیین شده از سوی CAS یک ایراد عظیم به وکلای ویلموتس می گیرد و به آن ها متذکر می گردد اگر شما تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران داشتید، چرا اقدام به برداشت بخشی از این مبلغ از حساب زارعت بانک ترکیه کردید؟!

گویا داور CAS اسم داشته اگر ویلموتس قصد جدایی داشته چرا از مبلغ واریزی برداشت نموده است؟ نکته مبهم دیگر اینجاست که چرا مبلغ واریزی از سوی فدراسیون فوتبال ایران بیش از رقم توافق شده با طرف بلژیکی بوده است و این امر با واکنش ویلموتس یا وکلای وی رو به رو نشده است؟

کارشناسان حقوقی معتقدند چنانچه یک مربی پول واریزی از سوی باشگاه یا فدراسیون طرف قرارداد خود را برداشت کند، این اتفاق به معنای پذیرش و تملک آن پول به شمار میرود و قانونا باید به تعهدات خود پایبند باشد.

با این تفاسیر اگر این اتفاقات اتفاق افتاده باشد، امیدواری برای تغییر رای در پرونده مارک ویلموتس وجود دارد، اما تا زمانی که رای نهایی از سوی دادگاه CAS به طرفین ابلاغ نگردد نمی توان با قاطعیت درباره آن صحبت کرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "احتمال موفقیت ایران در پرونده ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال موفقیت ایران در پرونده ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید