افتتاح 700 کیلومتر راه جدید در 98، واگذاری اراضی دولت به سازندگان

به گزارش وبلاگ ورامین، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران و در رابطه با مسائل حوزه مسکن اظهار کرد: تمام دغدغه دولت، تمهیداتی برای تسهیل زندگی مردم است و مهمترین برنامه دولت در بخش مسکن، تحرک بخشی به فراوری مسکن و رونق در ساخت و ساز است. در این راستا ما زمین را در اختیار سازندگان قرار دادیم.

افتتاح 700 کیلومتر راه جدید در 98، واگذاری اراضی دولت به سازندگان

وی اضافه نمود: طرح هایی را با بخش خصوصی در بافت های فرسوده شهرها در سراسر کشور اجرا و مسکن مهر را مشخص تکلیف و مسائل حقوقی را حل کردیم البته شرایط مسکن کشور متأثر از وضع اقتصاد است و باید مسکن را پرتحرک کنیم.

اسلامی گفت: شاهد بی مبالاتی هایی از سوی بعضی افراد بودیم که بسیاری از خانواده ها را داغدار کرد، انتظار داریم مردم در نزدیکی ایام عید سرعت در اتوبان ها را رعایت نمایند، اولویت وزارت راه مشخص نقاط حادثه خیز در جاده های کشور است بطوری که در گذشته هم این اقدامات را انجام دادیم و برای افزایش ضریب ایمنی راه ها بعد از انقلاب بیش از 20 هزار کیلومتر بزرگراه ساخته شد و در اواخر فروردین 700 کیلومتر راه جدید افتتاح خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 3 اقدام را برای ایمنی راه ها انجام خواهیم داد، توضیح داد: اولین کار ایمن سازی معبر، ساماندهی تقاطع هاست و دومین اقدام نصب 2 هزار دوربین پلاک خوان در جاده هاست تا به انضباط ترافیکی یاری گردد. سومین اقدام این است که امکاناتی را برای توقف و استراحت رانندگان در جاده ها ایجاد خواهیم کرد که امیدواریم با جذب بخش خصوصی و سرمایه گذاری زودتر به مرحله اجرا برسد تا مردم سفر ایمنی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افتتاح 700 کیلومتر راه جدید در 98، واگذاری اراضی دولت به سازندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 700 کیلومتر راه جدید در 98، واگذاری اراضی دولت به سازندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید