انتشار بی اجازه عکس دیگران در توییتر ممنوع شد

به گزارش وبلاگ ورامین، توئیتر میخواهد عکس ها و ویدیوهایی که بدون رضایت صاحبان آن ها در این پلتفرم منتشر شده را حذف و از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

انتشار بی اجازه عکس دیگران در توییتر ممنوع شد

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از رویترز؛ روز سه شنبه مدیرعامل توئیتر گفت که اجازه اشتراک گذاری رسانه های شخصی مانند عکس ها و ویدئو ها بدون رضایت مالک در پلتفرم خود را به شخص ثالث نخواهد داد. بعلاوه سیاست حفظ حریم خصوصی، اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی افراد ژمانند شماره تلفن، آدرس و کارت شناسایی را ممنوع می نماید.

براساس گزارش ها، مدیرعامل توئیتر در یک پست وبلاگی گفت:هنگامی که افرادبه ما اطلاع دهند که با اشتراک گذاری تصویر یا ویدئوی خصوصی خود موافقت ننموده اند و افراد ناشناس از تصاویر آنان استفاده نموده اند، ما محتوا را حذف خواهیم کرد.

پیش از این، توئیتر قابلیت خرید را به شبکه اجتماعی خود افزود. گفته شده این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به وسیله پخش زنده محصولات خود را تبلیغ و با مشتریان تعامل نموده، سپس لوازم خود را بفروشند. بعلاوه قابلیت تازه به کاربران اجازه می دهند تا کسب و کارهای خود را توسعه دهند. براساس گزارش ها این قابلیت تازه در 28 نوامبر افزوده شد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتشار بی اجازه عکس دیگران در توییتر ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار بی اجازه عکس دیگران در توییتر ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید