بازآموزی تورلیدرهای دالاهو

به گزارش وبلاگ ورامین، همایش آشنایی با اصول کسب و کار درحوزه تورگردانی

بخش اول:

بازآموزی تورلیدرهای دالاهو

ساعت 3 بعد از ظهر پنجشنبه، حدود 60 نفر از تورلیدرهای دالاهو به همراه همکاران ستادی دالاهو برای شروع همایش در سالنی دور هم جمع شدند. مدرس این همایش آقای محسن فاتحی، معاون پشتیبانی دالاهو، بودند که سخنان خود را با گفتن از اهمیت آگاهی از جهت کسب و کار در حوزه تورگردانی و دسته بندی راهنمایان تور شروع کردند. صحبت ها راجع به عمر مفید تورلیدری، برند شخصی در تورلیدری، میزان درآمد و دستمزد، خطرات این شغل و... ادامه پیدا کرد. در این میان فرصتی نیز برای پرسش و پاسخ قرار دادند و همین موضوع فضای همایش را بسیار گرم و پویا ساخت.

بخش دوم:

پس از یک استراحت کوتاه و پذیرایی، راجع به فعالیت های رسمی و غیررسمی در حیطه گردشگری و تورلیدری، مراحل تاسیس آژانس مسافرتی، انواع شغل در صنعت گردشگری و... بحث شد و در این میان تبادل نظرات و تجربیات بسیار جالب بود. حوالی ساعت 6 همایش به خاتمه رسید و همکاران دقایقی را به صحبت و گفتگوی صمیمانه با یکدیگر گذراندند.

هدف برگزاری همایش چه بود؟

شغل تورلیدری شغلی با استهلاک زیاد است؛ در این راستا آگاهی با جهت کسب و کار در حوزه تورگردانی باعث می گردد افراد تصویر ذهنی شفافی برای آینده کاری خود بسازند. آشنایی با این موارد همچنین یاری می نماید راهنمایان تور، علاقمندی های خود را در این جهت پیدا نمایند و هدف گذاری موثرتری داشته باشند. این آگاهی باعث می گردد انگیزه ها بهتر کشف شوند و با اراده قوی تری در جهت کسب و کار حرکت نمایند.

اگر علاقمند به شغل تورلیدری هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب چگونه تورلیدر شویم؟ را مطالعه کنید. اگر قصد همکاری با دالاهو به عنوان تورلیدر را دارید، نیز مطلب شرایط همکاری به عنوان تورلیدر در دالاهو راهنمای شما خواهد بود.

منبع: دالاهو

به "بازآموزی تورلیدرهای دالاهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازآموزی تورلیدرهای دالاهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید