برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر

به گزارش وبلاگ ورامین، نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر با حمایت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار گردید.

برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر

آئین اختتامیه این جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز چهارشنبه 9 مهر ماه در سالن لیان شهر بوشهر و در بستر فضای مجازی با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و فاطمه کرم پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شماری از اهالی رسانه، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر برگزار گردید.

کرم پور در این آیین طی سخنانی گفت: رسانه یکی از ارکان اصلی پیشرفت جوامع بشری است که می تواند رشد و بالندگی را به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: سبک زندگی و ساختار اجتماعی مردم احتیاج به تبادل اطلاعات دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، اهالی مطبوعات و رسانه در کنار مدافعان سلامت با برگزاری جشنواره مطبوعات نقش برجسته ای ایفا کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از حمایت و همکاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در برگزاری این جشنواره بیان داشت:طی هماهنگی های اجرا شده انشاالله با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه مالی پارس بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری استان که متأسفانه بیش از ده سال است که مراحل اجرایی آن متوقف شده تا ده ماه آینده در منطقه عسلویه افتتاح خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مجموعه سینمایی پردیس شهرستان کنگان نیز از دیگر پروژه هایی است که با مساعدت و همکاری شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس عسلویه ساخته خواهد شد.

در انتها این مراسم نفرات برگزیده جشنواره در بخش های مختلف معرفی شدند و به آنها تندیس، لوح یادبود و جوایز نقدی اهداء شد.

لازم به ذکر است در انتها این مراسم از نماینده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اهداء تندیس تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید