تارتار: از تصمیم تاج حمایت می کنیم اما بی برنامه بودن خوب نیست، امیدوارم مشکل استادیوم ما رفع گردد

به گزارش وبلاگ ورامین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مسئولان استانی می خواهم که مسائل استادیوم اختصاصی تیم ما را رفع نمایند تا از حمایت طرفداران، بیشترین بهره را ببریم.

تارتار: از تصمیم تاج حمایت می کنیم اما بی برنامه بودن خوب نیست، امیدوارم مشکل استادیوم ما رفع گردد

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین، درباره نامعین بودن زمان شروع مسابقات لیگ برتر و اعتراض اکثر مربیان نسبت به این موضوع گفت: تصمیمی که درباره رفع شدن مسائل ورزشگاه ها گرفته شده، بسیار خوب است. این کار بالاخره باید از یک جا شروع می شد. به هرحال تاج مسئولیت اصلی را در فدراسیون فوتبال بر عهده دارد و تمام اتفاقات به او مربوط می گردد.

ما از تصمیم تاج حمایت می کنیم، اما بی برنامه بودن هم خوب نیست.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: بسیاری از تیم ها تمرینات خود را زود شروع و طبق روال سال های گذشته روی تاریخ خاصی برای شروع مسابقات برنامه ریزی کردند. امیدوارم زمان شروع لیگ معین گردد، اما مهم این است که مسائل ورزشگاه ها نیز رفع گردد. ما باید خودمان را جای خانواده هایی بگذاریم که در سال های گذشته از مسائل موجود در ورزشگاه ها ضربه خوردند. از مسئولان استانی می خواهم که مسائل ورزشگاه اختصاصی ما (ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان) را رفع نمایند تا از حمایت طرفداران بیشترین بهره را ببریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا از آمادگی فنی تیم و روند جذب بازیکن در فصل نقل وانتقالات رضایت دارد یا خیر، به وبلاگ ورامین گفت: ما کار را دیر شروع کردیم و از بازار نقل وانتقالات هم عقب بودیم. با این حال کوشش کردیم تیم خوبی ببندیم و حالا هم شرایط آمادگی تیم رو به پیشرفت است. تا الان هم چند دیدار محبت آمیز انجام دادیم که بازی به بازی پیشرفت کردیم.

تارتار درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به جمع نفتی ها اضافه خواهد شد یا خیر، اعلام نمود: شاید یک یا دو بازیکن به تیم اضافه شوند و شاید هم بازیکنی جذب نکنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: از تصمیم تاج حمایت می کنیم اما بی برنامه بودن خوب نیست، امیدوارم مشکل استادیوم ما رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: از تصمیم تاج حمایت می کنیم اما بی برنامه بودن خوب نیست، امیدوارم مشکل استادیوم ما رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید