خبرنگاران آثار قلم زنان معاصر ایرانی به نمایش در می آید

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران-خبرنگاران- گالری مس نگار برای سومین بار در نمایشگاهی با عنوان تاریخ در قاب، میزبان آثار گروهی از هنرمندان معاصر قلم زنی ایران خواهد بود.

خبرنگاران آثار قلم زنان معاصر ایرانی به نمایش در می آید

به گزارش روز دوشنبه وبلاگ ورامین از روابط عمومی این گالری، این نمایشگاه سال جاری به بهانه روز جهانی و هفته صنایع دستی (20 خرداد) آثار فاخر و ماندگاری از هنرمندان ارائه می نماید.

نمایشگاه تاریخ در قاب، به مروری بر سبک های مختلف قلمزنی ایران می پردازد که این آثار گرچه هر کدام شکوه و شمایل یگانه ای دارند اما یک روح و هویت همگون در نهادشان هست؛ همه آثار تکه ای از فرهنگ و تاریخ هنر را در قاب خود دارند.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان در کنار آثار فاخر اساتید این رشته به نمایش گذاشته می گردد.

نمایشگاه گروهی تاریخ در قاب در روز آدینه، بیست و چهارم خرداد از ساعت 16 در گالری مس نگار افتتاح شده و به مدت هفت روز میزبان علاقه مندان است.

گالری مس نگار در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، واحد تجاری شماره پنج واقع شده است.

* برگزاری نمایشگاه هنرهای چوبی در فرهنگسرای گلستان

نمایشگاه عاشقانه های دل آثار خراطی حجم و چوب حسن اسکندری و محبوبه صادقی به مناسبت هفته صنایع دستی در نگارخانه گلستان برپاست.

در این نمایشگاه یکصد اثر در ابعاد مختلف از مجموعه آثار هنر تزئینی با نگاهی متفاوت به هنر غزال تراشی ارائه شده است.

ارج نهادن بر کوشش بی وقفه هنرمندان در جهت جذب و حمایت از اساتید و هنرمندان برجسته و ایجاد بستری برای بروز و ظهور اندیشه های پنهان هنرمندان و شناساندن هنرهای سنتی و دستی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

نمایشگاه عاشقانه های دل تا 26 خرداد از ساعت 9 تا 19 در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، پایین تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان میزبان علاقمندان است.

تهرام/7245// 6139

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آثار قلم زنان معاصر ایرانی به نمایش در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آثار قلم زنان معاصر ایرانی به نمایش در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید