ردمی نوت 11S احتمالا به زودی رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ ورامین، این طور که به نظر می رسد ردمی قرار است به زودی از گوشی ردمی نوت 11S رونمایی کند. حداقل گواهی های دریافت شده به وسیله آن چنین چیزی را نشان می دهند.

ردمی نوت 11S احتمالا به زودی رونمایی می گردد

خبر در یک نگاه

  • به نظر می رسد ردمی میخواهد به زودی از گوشی ردمی نوت 11S رونمایی کند.
  • این گوشی چهارمین مدل از سری ردمی نوت 11 شناخته می گردد که بعد از مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس عرضه خواهد شد.
  • از مشخصات فنی، قیمت و تاریخ دقیق رونمایی یا عرضه این گوشی خبری در اختیار نداریم.
  • به نظر می رسد باید زودتر از ماه مارس که ماه رونمایی از ردمی نوت 10S بود شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

شیائومی سه مدل گوشی از خانواده ردمی نوت 11 را در ماه اکتبر سال جاری رونمایی کرد که شامل مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس می شدند. یک ماه بعد یعنی در ماه نوامبر هم از گوشی ردمی نوت 11T رونمایی شد که هر یک از آن ها قابلیت های جالبی برخوردار بودند که البته در این مطلب قرار نیست به این تفاوت ها بپردازیم. ذکر همین نکته کافی است که مدل پرو پلاس از شارژر 120 واتی بهره می برد تا بدین ترتیب اولین گوشی میان رده ای لقب بگیرد که به چنین قابلیتی مجهز گردد.

به نظر می رسد به زودی قرار است یک گوشی دیگر از این سری تحت عنوان ردمی نوت 11S به عنوان جانشین همین مدل از نسل قبل (ردمی نوت 10S) رونمایی و راهی بازار گردد. این گوشی که با شماره مدل 2201117SG شناخته می گردد، در وب سایت های گواهی زیادی دیده شده اند که شامل وب سایت NBTC در سنگاپور، BIS در هندوستان و Eurasian Economic Area می شوند.

به نظر می رسد این گوشی ها در مدل های مختلف با حافظه داخلی گوناگون راهی بازار می شوند که متاسفانه این فهرست ها هیچ اطلاعاتی را در رابطه با این موضوع یا مشخصات فنی، دوربین ها، نمایشگر، قابلیت خاص و… به ما نداده اند. حتی از قیمت و تاریخ دقیق رونمایی یا عرضه این محصول هم اطلاعات خاصی در اختیار نداریم اما دریافت گواهی های یادشده نشان می دهد به تاریخ رونمایی نزدیک شده ایم.

ردمی نوت 10S به عنوان محصول نسل گذشته این مدل در ماه مارس 2021 در بازار جهانی در دسترس نهاده شد اما به نظر می رسد ردمی نوت 11S اندکی زودتر از این تاریخ راهی بازار گردد. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون این محصول منتشر می گردد.

ردمی نوت 11S چهارمین مدل از سری ردمی نوت 11 خواهد بود اما شاید در بازارهای مختلف نام دیگری داشته باشد. همانطور که ردمی نوت 11 پرو و پرو پلاس در بازار هندوستان با نام های شیائومی 11i و شیائومی 11i Hypercharge (به خاطر شارژر 120 واتی) شناخته می شوند. البته نباید این گوشی ها را با می 11i اشتباه گرفت که محصول خود شیائومی هستند و نه ردمی.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی نوت 11S احتمالا به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 11S احتمالا به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید