سیدعلیرضا محسنی معاون اجرایی آموزشگاه ملی المپیک شد

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از روابط عمومی آموزشگاه ملی المپیک، سعیدی در ابتدای این جلسه ضمن ابراز خرسندی از انتخاب پیمان فخری به عنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی گفت: ما باید به این سمت برویم که آموزشگاه به عنوان مرجعیت علمی، فنی و تخصصی ورزش قهرمانی در جامعه ورزش شناخته گردد.

سیدعلیرضا محسنی معاون اجرایی آموزشگاه ملی المپیک شد

وی اضافه نمود: مرکز روانشناسی ورزشی آموزشگاه با ارائه خدماتی مناسب، هم اکنون این مرجعیت را در بین فدراسیون های ورزشی پیدا نموده و مراکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و پزشکی ورزشی نیز در این راستا حرکت می نمایند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آموزشگاه ملی المپیک، در ادامه نکاتی را در رابطه با نحوه پشتیبانی هر چه بهتر مراکز آموزشگاه از تیم های اعزامی به بازی های آسیایی، به مدیران آموزشگاه عنوان نمود.

در جریان برگزاری جلسه شورای مدیران آموزشگاه ملی المپیک که به واسطه برقراری ارتباط و هماهنگی های بیشتر بین مدیران کمیته و آموزشگاه، با حضور پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو، آقای فرخی مدیر حراست کمیته ملی المپیک و آقای عبیری مدیر واحد انفورماتیک کمیته ملی المپیک و بعلاوه مدیران مراکز آموزشگاه برگزار گردید، حکم معاون اجرایی آموزشگاه ملی المپیک به وسیله دکتر کیکاوس سعیدی به سید علیرضا محسنی اعطاء شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سیدعلیرضا محسنی معاون اجرایی آموزشگاه ملی المپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعلیرضا محسنی معاون اجرایی آموزشگاه ملی المپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید