عدم محدودیت زمانی برای دریافت تسهیلات کرونایی

به گزارش وبلاگ ورامین، سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا گفت: افرادی که تسهیلات کرونایی را دریافت نکرده اند تا زمانی که کرونا هست می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نمایند و زمان خاصی برای آن درنظر گرفته نشده است.

عدم محدودیت زمانی برای دریافت تسهیلات کرونایی

به گزارش وبلاگ ورامین، حسین میرزایی در مصاحبه با مهر در مورد تعداد خانوارهایی که حمایت های کرونایی را دریافت نموده اند، گفت: بر اساس آمارهای موجود لیست 17 میلیون و 153 هزار و 21 خانوار به بانک مرکزی داده شد و این خانوارها یاری یک میلیون تومانی را دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خانواری بوده که در لیست باشد اما یاری را دریافت ننموده باشد، گفت: بر اساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی 34 هزار مورد به دلیل مشکل حساب بانکی، پیروز به دریافت یاری کرونایی نشده اند.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا تاکید نمود: بخش عمده این مشکل مربوط به مسدودی های قضائی و مسائل شماره حساب آنها بوده و در صورت برطرف این مسائل، می توانند یاری را دریافت نمایند و حقشان محفوظ است.

میرزایی در مورد تمدید ارسال کد ملی سرپرستان خانوار نیز گفت: تا چندی قبل مهلت ارسال پیامک کد ملی برای سرپرستان خانوار 18 اردیبهشت ماه اعلام شده بود اما براساس گفته شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مادامی که کرونا ادامه دارد و خانواری باشد که یاری را نگرفته باشد راستا برایش باز است و می تواند این تسهیلات را دریافت کند. بنابراین فعلاً زمانی برای خاتمه ارسال کد ملی در نظر گرفته نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "عدم محدودیت زمانی برای دریافت تسهیلات کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم محدودیت زمانی برای دریافت تسهیلات کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید