ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی

به گزارش وبلاگ ورامین، ربیعی گفت: 83 درصد از ایرانی ها با پروتکل های بهداشتی همراهی داشتند که پایتخت نشین ها از متوسط کشوری پایین تر هستند و این درصد در تهران 63 درصد بوده و ما باید بتوانیم با حفظ جان اقتصاد را هم حفظ کنیم.

ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگار سیاسی وبلاگ ورامین، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با وبلاگ ورامین و اصحاب رسانه گفت: به طور طبیعی افرلد در ماه رمضان به رسیدگی به نیازمندان اهتمام بیشتری دارند و امیدواریم با وجود بحران کرونا این طرز تفکر را ادامه دهیم.

وی افزود: امروز در حوزه های هدف بهزیستی حدود 9 هزار ثمن خیریه داریم که 5 هزارتای آن از سال 92 ایجاد شده.

ربیعی گفت: 83 درصد از ایرانی ها با پروتکل های بهداشتی همراهی داشتند که پایتخت نشین ها از متوسط کشوری پایین تر هستند و این درصد در تهران 63 درصد بوده و ما باید بتوانیم با حفظ جان اقتصاد را هم حفظ کنیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: 32 شهر به عنوان شهر های سفید معرفی شد که ثابت نیست و مطاجد و اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی باز کشایی می شود. بازگشایی مدارس در این شهر ها به 27 اردیبهشت موکول شد.

وی گفت: مولدسازی دارایی های دولت یکی از اقدامات در ساختار اصلاح بودجه است.

ربیعی در خصوص برگشت ناپذیری برخی مشاغل گفت: بنا شد هر وزارتخانه گزارشی از این نوع مشاغل و شغل های جایگزین را اعلام کنند. هم اکنون قادر به صادرات ماسک N95 و ماسک سه لایه هستیم.

در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: پایتخت نشینان در همراهی پروتکل های بهداشتی همکاری کمتری داشتند ، بازگشایی اصناف به غیر از اصناف پر ریسک با حفظ پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید