فردا آخرین فرصت ثبت نام در دوره کاردانی نظام جدید

به گزارش وبلاگ ورامین، داوطلبان شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 تا فردا یکشنبه 26 خرداد ماه برای ثبت نام و انتخاب رشته مهلت دارند.

فردا آخرین فرصت ثبت نام در دوره کاردانی نظام جدید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورامین، متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 تا فردا یکشنبه 26 خرداد ماه می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز یکشنبه 19 خرداد منتشر شده است و ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می گردد.

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گردد و داوطلبان ضروری است از طریق کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مبلغ 275 هزار ریال (27 هزار و 500 تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت نمایند.

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، ضروری است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 69 هزار ریال (6 هزار و 900 تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته های مؤسسات مذکور اقدام نمایند.

پذیرش در رشته های امتحانی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیرانتفاعی سال 1398 در 9 رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی به شکل با آزمون صورت می گیرد و آزمون این رشته ها در روز آدینه 11 مرداد 98 برگزار می گردد.

پذیرش در 30 رشته امتحانی معدن، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، امور اداری، تربیت کودک، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی - نقاشی، امور دامی، الکترونیک، امور زراعی و باغی، ساخت و فراوری، ماشین های کشاورزی، صنایع فلزی، موسیقی، صنایع چوب و مبلمان، هتلداری و گردشگری، چاپ، حمل و نقل، ساختمان، مکاترونیک، صنایع شیمیایی، پویانمایی، صنایع نساجی، فتوگرافیک، متالورژی، معماری داخلی، سرامیک و صنایع دستی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فردا آخرین فرصت ثبت نام در دوره کاردانی نظام جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین فرصت ثبت نام در دوره کاردانی نظام جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید