واکنش وزارت ورزش به شکایت لهستانی ها از میزبانی ارومیه

به گزارش وبلاگ ورامین، معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد شکایت لهستان به فدراسیون جهانی والیبال درخصوص میزبانی ایران در لیگ ملت ها توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش وزارت ورزش به شکایت لهستانی ها از میزبانی ارومیه

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین، عبدالحمید احمدی در سرانجام مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز درباره میزبانی ارومیه در لیگ ملت های والیبال و شکایتی که لهستان به فدراسیون جهانی نموده است گفت: ارومیه هیچ مسئله ای در میزبانی نداشت. به هر حال یک جمعیت زیاد از مسابقات استقبال کرد و این موضوع مورد توجه همه نهاده شد. همچنین همه کوشش می نمایند که جمعیت برای دیدن رشته مورد نظر بیاید. خوشبختانه این ظرفیت در والیبال و همچنین در شهر ارومیه وجود دارد و در این رقابت ها به خوبی خودش را نشان داد. ظرفیت سالن غدیر چهار هزار و پانصد نفر است، اما هفت، هشت هزار نفر به سالن می آمدند. ضمن اینکه در هفت هشت نقطه شهر نیز تلویزیون شهری نصب شد و مردم در آن مکان ها تماشا کردند.

وی در پاسخ به این موضوع که لهستانی ها از فشار جمعیت و حمله به اتوبوس ناراحت شده اند، گفت: هیچ حمله ای به اتوبوس لهستان نشد. شاید این موضوع به خاطر نگاه های خاص و ناراحتی از شکست بوده است، وگرنه میزبانی مسئله ای نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش وزارت ورزش به شکایت لهستانی ها از میزبانی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت ورزش به شکایت لهستانی ها از میزبانی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید