ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است

به گزارش وبلاگ ورامین، دبیر علمی همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات گفت: ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است.

ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورامین، هادی خانیکی دبیر علمی همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات که صبح امروز در دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید، گفت: اندیشه برگزاری همایش از دی ماه سال 97 انجام شد، این همایش با مشارکت 4 نهاد کلید خورد، همچنین 14کرسی یونسکو هم در این همایش شرکت کردند شورای سیاست گذاری از 9 نفر از اندیشمندان تشکیل شد که در 12 محور تحقیقات و مطالعات صورت گرفته و در نهایت از 70مقاله 36مقاله پذیرفته شد که از میان آنها 30 مقاله منتخب شد.

وی اضافه نمود: امروز در 6 پنل مطالبی علمی ارائه می گردد، همچنین 5 سخنران از افراد صاحب نظر به ارائه مطالب پژوهشی و همچنین در زمینه سیاست گذاری پرداخته می گردد، نشست سوم درباره سلامت اجتماعی بوده که 4 نفر سخنرانی می نمایند، اما در نشست 4، 5 و 6 نیز گزارش های مختلف و متنوعی در مورد اطلاعات داده می گردد.

خانیکی توضیح داد: حاصل 6 پنل به عنوان بیانیه پایانی است که در اینجا باید بگویم مسأله ما ورود به جامعه شبکه ای است که استفاده از آن نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی و اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود به جامعه شبکه ای نیازمند شناخت مولفه های فرهنگی اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید