گسترش و توسعه ورزش در مناطق روستایی مدنظر قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ ورامین، سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در نهمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره گل سرخ روستای قره چای ساوه، گفت: توسعه ورزش مدنظر است و به دنبال این سیاست در استان مرکزی نیز در حوزه ورزش کارهای خوبی اجرا شده و طی دهه فجر امسال بیش از 12 پروژه ورزش روستایی در روستاهای استان مرکزی به بهره برداری رسیده که می تواند در سالم سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر و مفید واقع گردد.

گسترش و توسعه ورزش در مناطق روستایی مدنظر قرار گرفته است

وی اضافه کرد: در حال حاضر در کنار موضوع ایجاد اشتغال در روستاها، ورزش در روستاها نیز مورد توجه مسئولین قرار گرفته است.

استاندار مرکزی بیان داشت: کشور احتیاج به جوانان سالم، قدرتمند و نیرومند هم از لحاظ جسم و روحی و هم از نظر کسب علم و دانش دارد و جوانان نیز باید قدر این نعمت ها را که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده، بدانند.

آقازاده اعلام کرد: انتظار است جوانان دست به دست هم در کنار یکدیگر در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا نمایند و بتوانیم با حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، دین خود را به انقلاب اسلامی، میهن اسلامی و رهبر فرزانه ادا کنیم که این یکی از وظایف شرعی و ملی همه ما است.

لازم به ذکر است، سالن ورزشی چند منظوره روستای قره چای ساوه در زمینی به مساحت یک هزار و 315 متر مربع با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 948 میلیون ریال احداث شده که برای تکمیل تجهیزات ورزشی آن 10 میلیارد ریال بودجه احتیاج است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گسترش و توسعه ورزش در مناطق روستایی مدنظر قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش و توسعه ورزش در مناطق روستایی مدنظر قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید