گواردیولا: برنامه های مان مقابل چلسی جواب داد، فودن فوق العاده بود

به گزارش وبلاگ ورامین، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد بازیکنانش مقابل آبی پوشان لندنی ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: برنامه های مان مقابل چلسی جواب داد، فودن فوق العاده بود

به گزارش وبلاگ ورامین، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در حالی که بازیکنانی همچون ادرسون، ژسوس، واکر و مندی را در اختیار نداشتند، پیروز شدند در استادیوم استمفوردبریج به پیروزی 3 بر یک مقابل چلسی دست پیدا نمایند، پس از این بازی در تمجید از مهاجم 20 ساله و زننده گل دوم تیمش به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: به فودن خیلی افتخار می کنم. او هیچگاه انرژی اش را از دست نمی دهد و می تواند در تمامی چهار پست هجومی ما بازی کند. فودن حس گلزنی دارد و گل فو ق العاده ای هم در این ملاقات به ثمر رساند. ما بی اندازه به او متکی هستیم و فودن بازیکن سطح بالایی هم برای تیم ملی انگلیس خواهد بود، چون باهوش و خونسرد است. او در این ملاقات یک بازی فوق العاده دیگر را به نمایش گذاشت.

وی همچنین درباره عملکرد تیمش در این ملاقات گفت: چلسی از همان آغاز بازی به ما فشار آورد و کمی به دردسر افتادیم اما به غیر از گلی که در دقایق خاتمهی بازی خوردیم، چندان به چلسی موقعیت ندادیم و بازی خیلی خوبی را هم از خود به نمایش گذاشتیم. این نتیجه ای عالی در استمفوردبریج به شمار می رود اما ما بازی واقعاً خوبی را به نمایش گذاشتیم و بدون انجام چنین بازی هایی نمی توان به جام های قهرمانی رسید.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در خاتمه توضیح داد: چلسی یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ برتر است، آنها از نتایج اخیرشان رنج می برند اما می توانید کیفیت بازیکنان و نیمکت شان را ببینید. ما اما برای این بازی برنامه داشتیم و سعی کردیم مثل گذشته بازی کنیم و برنامه های مان هم جواب داد.

منچسترسیتی در حال حاضر با 29 امتیاز و انجام دو بازی کمتر در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ورامین بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواردیولا: برنامه های مان مقابل چلسی جواب داد، فودن فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: برنامه های مان مقابل چلسی جواب داد، فودن فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید