احتمال بی خانمان شدن میلیون ها مستاجر در آمریکا در پی شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ ورامین، یک روزنامه آمریکایی درباره احتمال بی خانمان شدن میلیون ها مستاجر در این کشور در پی تشدید پیامد های اقتصادی شیوع کرونا هشدار داد.

احتمال بی خانمان شدن میلیون ها مستاجر در آمریکا در پی شیوع کرونا

به گزارش، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست درباره احتمال بی خانمان شدن میلیون ها مستاجر در این کشور، در پی تشدید پیامد های اقتصادی شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: میلیون ها مستاجر در آمریکا با خطر بی خانمان شدن و صدور حکم تخلیه خانه هایشان روبرو هستند.

این روزنامه افزود: صاحب خانه ها در آمریکا به دنبال صدور حکم تخلیه فوری برای میلیون ها مستاجر در این کشور هستند، در حالی که دولت از آن ها می خواهد تا در این خانه ها باقی بمانند تا امکان مقابله با شیوع ویروس کرونا فراهم شود.

پیش از این پایگاه اینترنتی نیوز بریک که شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا را به صورت جهانی منتشر و به روز رسانی می کند، اعلام کرده بود شمار جان باختگان ویروس کرونا در آمریکا به 485 نفر و شمار افراد مبتلا به 34 هزار و 671 نفر افزایش یافته است.

بر اساس این آمار، بیشترین مبتلایان و آمار مرگ ناشی از کرونا در نیویورک است. تا به امروز 153 نفر در نیویورک بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و 16 هزار و 920 نفر هم مبتلا شده اند.

بسیاری در آمریکا ترامپ را به عدم برنامه ریزی مناسب برای مهار ویروس کرونا متهم می کنند. این در حالی است که خود ترامپ عملکرد دولت را بسیار خوب ارزیابی کرده است. فرماندار ایالت نیویورک ضمن انتقاد از ترامپ گفته که نمی داند در دولت چه می گذرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احتمال بی خانمان شدن میلیون ها مستاجر در آمریکا در پی شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بی خانمان شدن میلیون ها مستاجر در آمریکا در پی شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید