ترامپ ورود مهاجران بدون بیمه به آمریکا را ممنوع نمود ، باید پول درمان داشته باشید

به گزارش وبلاگ ورامین، رئیس جمهور آمریکا ورود مهاجرانی که بیمه ندارند و نیز توانایی پرداخت هزینه های درمانی خود و خانواده یشان را ندارند، ممنوع خاطرنشان کرد.

ترامپ ورود مهاجران بدون بیمه به آمریکا را ممنوع نمود ، باید پول درمان داشته باشید

به گزارش یورو نیوزف رئیس جمهوری آمریکا روز آدینه 12 مهر ابلاغیه ای را امضا کرد که مطابق آن ورود مهاجران خارجی به خاک آمریکا محدود می گردد. این دستور شامل آن دسته مهاجرانی است که نتوانند دست کم برای 30 روز نخست اقامت خود در خاک آمریکا مدارکی دال بر پوشش بیمه یا توانایی پرداخت هزینه های پزشکی و بیمارستانی خود ارائه نمایند.

دونالد ترامپ در متن ابلاغیه خود برای تحدید ورود مهاجران بدون بیمه نوشته است: از آنجا که نظام درمانی ما با چالش ناشی از هزینه های پرداخت نشده درمان روبرو است، دولت ایالات متحده با پذیرش هزاران فرد بیگانه که به هیچ عنوان توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارند، کار خود را دشوارتر نموده است.

با این حال کاخ سفید ضمن انتشار خبر این ابلاغیه دولتی تصریح نموده است که این تصمیم شامل حال پناهجویان و پناهندگان در خاک آمریکا نمی گردد. قرار است این تصمیم تازه دولت از روز یکشنبه 12 آبان اجرایی گردد.

منع و محدود ساختن ورود مهاجران قانونی و غیرقانونی به خاک آمریکا همیشه در دستور کار دولت ترامپ بوده است. دولت آمریکا روز پنج شنبه 4 مهر خاطرنشان کرد این کشور در سال 2020 تنها 18 هزار پناهجوی خارجی را خواهد پذیرفت. این کمترین آمار پذیرش پناهجو در آمریکا از شروع برنامه جذب مهاجران در تاریخ معاصر آمریکاست.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترامپ ورود مهاجران بدون بیمه به آمریکا را ممنوع نمود ، باید پول درمان داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ ورود مهاجران بدون بیمه به آمریکا را ممنوع نمود ، باید پول درمان داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید