ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تا کی ادامه دارد؟

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران (پانا) - ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که از ابتدای ماه جاری شروع شده است تا انتها آبان ماه ادامه دارد.

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تا کی ادامه دارد؟

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، مبلغ وام ضروری 10 میلیون تومان است و همانند دوره های گذشته این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و اقساط 36 ماهه ارائه می گردد و بازنشستگان و ظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط عنوان شده در سایت تا 30 آبان ماه امسال به مدت یک ماه با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

بر این اساس، بازنشستگانی که در مراحل اول و دوم سال 98 (مهر سال 98 تا مهر سال 99) از وام ضروری 7 یا 10 میلیون تومانی استفاده نموده باشند، حتی در صورت ثبت نام نیز در این مرحله به آن ها وام تعلق نخواهد گرفت.

پس از اتمام مهلت ثبت نام یک ماهه، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات رفاهی، میزان حقوق و غیره آنالیز و اولویت بندی شده و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، واجدین شرایط مشخص و اسامی آنها در سامانه اعلام می گردد.

پرداخت وام ضروری واجدین شرایط به صورت ماهانه و با توجه به سقف مشخص شده توسط بانک عامل صورت می گیرد و وام ضروری واجدین شرایط دارای امتیازهای اول به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تا کی ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تا کی ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید