مهدوی: ملاقات آلومینیوم ، پرسپولیس جنگ هافبک هاست، تیمِ گل محمدی باخت فصل قبل را جبران می نماید

به گزارش وبلاگ ورامین، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، تقابل این تیم با آلومینیوم اراک را جنگ هافبک ها دانست.

مهدوی: ملاقات آلومینیوم ، پرسپولیس جنگ هافبک هاست، تیمِ گل محمدی باخت فصل قبل را جبران می نماید

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین، درباره ملاقات روز دوشنبه تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم نتایج بهتری نسبت به تیم های تازه راه یافته به لیگ برتر کسب نموده و از لحاظ مدیریتی و فنی، جزو رجحانن های لیگ برتر است. پرسپولیس هم همواره پرسپولیس است، اما در زمین حریف با تدبیر بازی می نماید و بی جهت به دروازه میزبانش نزدیک نخواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: پرسپولیس در این بازی باید هوشیارانه عمل کند و با پیروی از دستورات کادر فنی، به دروازه آلومینیوم برسد. احساس می کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی از آب درمی آید و تجمع نفرات، عمدتاً در میانه زمین است. می توانیم بگویم این مسابقه جنگ هافبک هاست و بازیکنان پرسپولیس باید مراقب ضدحملات آلومینیوم باشند. با این وجود فکر می کنم رجحان از آنِ پرسپولیس خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که آلومینیوم اراک در لیگ بیستم، تنها شکست فصل سرخپوشان را رقم زد، اعلام کرد: همه تیم ها یک روز خوب یا بد دارند و در ملاقات فصل گذشته دو تیم در اراک، روز پرسپولیس نبود. با احترامی خاصی که برای تیم خطیبی قائلم، معتقدم پرسپولیس این شکست را تلافی می نماید و با دست پُر به تهران می آید.

مهدوی در خصوص مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس و تأثیر این موضوع روی روحیه بازیکنان تیم به وبلاگ ورامین گفت: پس از شکست مقابل الهلال، پرسپولیسی ها شرایط روحی خوبی نداشتند و تحت تأثیر این شکست بودند. با این حال پس از دو پیروزی در لیگ برتر، تیم توانست خود را از لحاظ روانی در شرایط مطلوبی قرار دهد. مسائل حاشیه ای همواره گریبان تیم های بزرگ را گرفته است و پرسپولیس مقابل الهلال اسیر همین حاشیه ها شد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس نتوانسته است انتظارات کادر فنی و بازیکنان را برآورده کند.، وی ضمن بیان این جمله بیان کرد: هرچه سریع تر باید اسپانسر باشگاه معین و پول به بازیکنان پرداخت گردد. شرایط مدیریتی پرسپولیس همواره همین گونه بوده است و تیم این بار هم از بحران بی پولی عبور خواهد نمود. فقط امیدوارم این بحران به تیم لطمه وارد نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدوی: ملاقات آلومینیوم ، پرسپولیس جنگ هافبک هاست، تیمِ گل محمدی باخت فصل قبل را جبران می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی: ملاقات آلومینیوم ، پرسپولیس جنگ هافبک هاست، تیمِ گل محمدی باخت فصل قبل را جبران می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید