وزیر صمت: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است که می تواند به رونق فراوری و توسعه صادرات کشور در نیمه دوم امسال منجر گردد.

وزیر صمت: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است

به گزارش روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رزم حسینی در نشست با اعضای فراکسیون تشکل های اتاق ایران با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین و مقررات زائد با مطالبه گری و پیگیری بخش خصوصی، اضافه نمود: در حال حاضر تفویض اختیارات در بخش های صنعت، معدن و تجارت به استان ها و تشکل های بخش خصوصی در اولویت کاری وزارت صمت است و به جز مواردی که منع قانونی دارد، مابقی امور واگذار خواهد شد.

وی تاکید نمود: برای برطرف موانع کسب وکار در حوزه فراوری و تجارت کشور اهتمام جدی داریم و درصدد هستیم با پیشنهادهای ارائه شده از سوی تشکل ها، اصناف و اتاق های بازرگانی، همه گلوگاه های موجود در این زمینه را شناسایی و برطرف کنیم.

رزم حسینی توضیح داد: در حال حاضر نظام تصمیم گیری در وزارت صنعت، معدن و تجارت مبتنی بر حداکثر اجماع نظر کارشناسی دولت، مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی است، اما در اجرای این مهم، رعایت اخلاق و حسن اعتماد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه از طرح های عملیاتی و قابل اجرای تشکل های بخش خصوصی به جد حمایت می کنیم، اظهار داشت: پیشنهادات متکی بر نگاه کارشناسی، خردمندانه و قابل اجرا را حتماً تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه از همکاری رییس کل بانک مرکزی و وزرای مالی تشکر کرد و اضافه نمود: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است که می تواند به رونق فراوری و توسعه صادرات کشور در نیمه دوم امسال منجر گردد.

رزم حسینی اظهار داشت: قشرهای مختلف مردمی در مقاطع حساس انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس، با همه وجود، همراه و حامی نظام بوده اند. بنابراین در شرایط جنگ مالی موجود نیز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر مردم از مسئولان کار و صداقت ببینند، به طور حتم حمایت می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر صمت: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: انسجام خوبی در تیم مالی دولت شکل گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید