چهار دستورالعمل استفاده از گلیسیرین گیاهی برای رشد مو

به گزارش وبلاگ ورامین، استفاده از گلیسیرین گیاهی به اسم یک گزینه عالی برای رشد مو در نظر گرفته شده است. این مواد طبیعی برای رشد موهای شما بیشتر توصیه می گردد.

چهار دستورالعمل استفاده از گلیسیرین گیاهی برای رشد مو

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

استفاده از گلیسیرین گیاهی به اسم یک گزینه عالی برای رشد مو در نظر گرفته شده است. این مواد طبیعی برای رشد موهای شما بیشتر توصیه می گردد.

آیا شما در پی راه چاره برای مراقبت از موهای خشک و شکننده خود هستید؟ استفاده از گلیسیرین گیاهی یک گزینه مناسب برای حل این مشکل است. سال هاست که فرمول گیاهان دارویی آزمایش شده است. گلیسیرین یک عصاره کربوهیدرات طبیعی از روغن های گیاهی است. که محلول در آب و الکل است. گلیسیرین خود یک حلال بسیار خوبی برای بسیاری از مواد دیگر است. به همین خاطر در فراوری داروها و و بعلاوه لوازم آرایشی استفاده می گردد. بی بو و شفاف با طعم شیرین است. بعلاوه به اسم عنصر عالی در ساختن صابون و شامپو استفاده می گردد.

چگونه گلیسیرین به رشد مو یاری می نماید

گلیسیرین خواص طبیعی ارزشمندی دارد که بسیار شبیه به یک نرم کننده است که می تواند موهای خشن، خشک و شکننده را نرم کند. بیشتر ما به دلیل خشکی مو و پوست سر مشکل موهای شکننده داریم. با این حال، گلیسیرین پوست و اپیدرم پوست سر را نرم می نماید.

گلیسیرین دارای توانایی جذب رطوبت است. این را می توان با نگه داشتن یک بطری گلیسیرین آزاد در یک شب ثابت کرد. هنگامی که بطری را در صبح آنالیز می کنید، آب در بطری همراه با گلیسیرین انباشته شده است. با توجه به این ویژگی استفاده از گلیسیرین، به اسم یک روان کننده، برای حفظ رطوبت داخل پوست سر و افزایش رشد مو لازم است. گلیسیرین گیاهی به طور عمده در محصولات مراقبت از مو مانند صابون، شامپو، ژل مو، روغن مو و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستور العمل گلیسیرین برای موهای زیبا

عناصر

ژل آلوئه ورا و محلول گیاهی گلیسیرین.

روش

150 میلی لیتر از ژل آلوئه ورا را با حدود 50 میلی لیتر از محلول گلیسیرین گیاهی مخلوط کنید. در یک بطری پلاستیکی بسته بندی کنید و در یخچال نگهداری کنید. از این ترکیب به اسم یک مرطوب کننده مو بهره ببرید.

گلیسیرین اسپریترز مو

عناصر

5 قاشق غذا خوری عصاره گریپ فروت، 3 قطره اسانس، 3 قطره گلیسیرین گیاهی ، 1 قاشق چای خوری آلوئه ورا خالص و 8 اونس آب خالص.

روش

گلیسیرین گیاهی، ژل آلوئه ورا، اسانس، عصاره گریپ فروت و آب را در یک ظرف تمیز مخلوط کنید. حالا از یک قیف بهره ببرید تا محلول را در یک بطری شیشه ای شفاف بریزید.

روغن گیاهی

عناصر

گلیسیرین گیاهی 2 تب، 5 قطره روغن اسطوخودوس، 1 قاشق غذاخوری عسل، 1 قاشق روغن نارگیل، 5 اونس آب خالص

روش

مقادیر مورد نظر از گلیسیرین گیاهی، عسل، روغن اسطوخودوس، روغن نارگیل و آب را در ظرف مخلوط کنید. حالا از یک قیف بهره ببرید تا محلول را در یک بطری شیشه ای تمیز بریزسد. در بطری باید محکم بسته گردد و در جای خشک و خشک نگهداری گردد.

شامپو بابونه

عناصر

2 تب ژل گلیسیرین گیاهی، 4 تکه پودر صابون ساده و غیر معطر، 8 قاشق چای خوری پودر بابونه و 2 فنجان آب.

روش

آب را در یک ظرف تمیز جوش می دهیم. با استفاده از دستمال مرطوب تمیز پودر بابونه را داخل آب جوش قرار دهید. پس از به دست آوردن عصاره بابونه، پودر صابون و ژل گلیسیرین را به محلول اضافه کنید.. صبر کنید تا پودر صابون به طور کامل در محلول حل گردد. از یک قیف بهره ببرید تا شامپو را به یک بطری پلاستیکی تمیز بریزید. و در جای خشک و خنک نگه دارید.

این ها برخی از کاربردهای گلیسیرین گیاهی بودند. با این حال، نکته ای برای احتیاط برای همه کسانی که مایل به امتحان گلیسیرین گیاهی هستند. برخی از شما ممکن است آلرژی به گلیسیرین داشته باشید و مصرف آن ممکن است باعث تحریک پوست و چشم گردد. مصرف تصادفی از گلیسیرین گیاهی ممکن است باعث گلودرد، خشکی دهان و تشنگی گردد. و در نهایت، اگر شما دیابت دارید، از مصرف گلیسیرین اجتناب کنید.

منبع: راسخون

به "چهار دستورالعمل استفاده از گلیسیرین گیاهی برای رشد مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار دستورالعمل استفاده از گلیسیرین گیاهی برای رشد مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید