مد و زیبایی

آرایش مجذوب کننده برای پلک های افتاده

خوشبختانه انواع ترفندهای آرایش پلک افتاده برای پنهان کردن این حالت وجود دارد که می تواند شما را زیباتر کند.

20 شهریور 1401

3 مدل لباس مهمانی بسیار شیک و کاربردی

لباس برای مهمانی چی بپوشم؟ احتمالا این اولین سوالی است که پیش از رفتن به هر مهمانی از خودتان می پرسید. انتخاب لباس برای مهمانی رسمی، خانوادگی، مختلط و غیره همواره کار آسانی نیست.

2 مرداد 1401

از طرز تهیه شیرینی نخودچی تا تزئین خلاقانه دیوارها؛ برترین های سبک زندگی

اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از برترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های سبک زندگی، هر هفته 10 مقاله و ویدیوی مجذوب...

14 اردیبهشت 1401

مهار آتش سوزی در شهرک صنعتی خرمدشت

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی خرمدشت پس از چند ساعت کوشش آتش نشانان مهار شد.

12 دی 1400

چهار دستورالعمل استفاده از گلیسیرین گیاهی برای رشد مو

استفاده از گلیسیرین گیاهی به اسم یک گزینه عالی برای رشد مو در نظر گرفته شده است. این مواد طبیعی برای رشد موهای شما بیشتر توصیه می گردد.

2 آبان 1400

رشد موهایتان را با روغن سیر 2 برابر کنید!

زندگی امروز / ماساژ روغن سیر روی موها و کف سر می توانید علاوه بر انعطاف پذیری به موها استحکام بخشیده و آن ها را تقویت کنید.

14 شهریور 1400

آشنایی با برترین تفریحگاه ساحلی ژنو

گرچه ژنو در مکانی دور از دریا قرار گرفته، اما به لطف وجود دریاچه دیدنی ژنو، از مناظر دلفریب و شگفت انگیز ساحلی محروم نمانده است.

19 تیر 1400

36 کاربرد جالب روغن نارگیل؛ از آشپزی و خانه داری تا سلامت پوست و مو

روغن نارگیل در دسته سوپرفودها قرار می گیرد و نه تنها در پخت وپز و خانه داری کاربرد دارد، بلکه برای پوست و مو هم فواید متعددی دارد. درخت نارگیل در جنوب شرقی آسیا، هند، فیلیپین و سایر مناطق گرمسیری به عنوان درخت زندگی تلقی می گردد. تا الان بیش از 1500 مطالعه...

8 تیر 1400

اگزما: علت، علایم و راهکارهای طب سنتی برای درمان خانگی اگزما

خوردن عرقیات گیاهی با طبع سرد و استعمال موضعی روغن زیتون یا روغن حیوانی از راهکارهای طب سنتی برای درمان خانگی اگزما است.

8 آذر 1399

دشتی از لاله ها

اینجا روستای زیبای لالان یا لالون در 11 کیلومتری شمال فشم و 45 کیلومتری شمال تهران و در دهستان رودبار قصران است.

8 آبان 1399

آشنایی با یکی از قدیمی ترین سازه های تاریخی دنیا

ایسنا/ این خبر به جهت آشنایی با یکی از قدیمی ترین سازه های تاریخی دنیا برای شما خوانندگان محترم نگارش شده است.

25 مهر 1399

آبشارهای راین، بزرگ ترین صفحه آبشار اروپا، عکس

آبشارهای راین پهنای 150 متری و ارتفاع 23 متری دارند و حجم این آب در تابستان، 600 متر مکعب است. گرچه این آبشارها برای ارتفاع خود شناخته شده نیستند، اما پهنای آن ها تماشایی است. در روزهای تابستانی، قطرات پخش شده از این آبشار رنگین کمان بسیار زیبایی را در اطراف...

12 مهر 1399

جدیدترین مدل های درب های ضد سرقت راسان درب

مدل درب ضد سرقتراسان درب یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فراوری کنندگان درب ضد سرقت و انواع درب داخلی ساختمان در ایران است. ما در راسان درب سعی داریم بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کنیم.در راستای تحقق اهداف خود که همانا...

31 شهریور 1399

7 مقصد زیبا برای سفر یکروزه در اطراف تهران

حالا اگر روزهای کاری شلوغ و وظایفی که نسبت به خانواده، محل کار و خودمان داریم را هم اضافه کنیم می بینیم که چقدر به آسایش برگشتن به طبیعت و به زبان خودمانی تر، زدن به دل جاده و تازه کردن نفس نیاز داریم. دلمان می خواهد از تعطیلی آخر هفته یا تعطیلی یک روزه...

11 شهریور 1399

راز شمع های پنهان پل خواجو

پل تاریخی خواجو برای اصفهانی ها و گردشگران تنها یک سازه معماری نیست، بنایی است که پیرامون آن هنر زیبایی و خاطره جریان دارد.

9 مرداد 1399

بیماری پوستی که در مردان شدیدتر است

باشگاه خبرنگاران/ هدی عین اللهی متخصص پوست، مو و زیبایی درباره بیماری پوستی روزاسه گفت: روزاسه یک بیماری شایع است که عمدتا پوست صورت را تحت تاثیر قرار می دهد.

21 خرداد 1399

تور نمایشگاهی کانادا | تور بیزنسی کانادا

پزشکان، متخصصین و علاقمندان به علوم مغز و اعصاب می توانند سال جاری با همراهی تیم مجرب Best Canada Tours در کنگره جهانی مغز و اعصاب و اختلالات عصبی شرکت کرده

31 فروردین 1399

ویژگی های انسان مطلوب را در کلیله و دمنه بخوانید

کلیله و دمنه به تلاش بدرالسادات عیوقی به زبانی ساده برای بچه ها و نوجوانان نوشته شده است.

18 فروردین 1399

دریاچه نئور ؛ قرمزی گلای تو، تو هیچ مداد رنگی نیست

اگر کاری هم برای انجام دادن نداشته باشید؛ می توانید در طبیعت کنار دریاچه نئور قدم بزنید و در میان دشت گل و گلزارهای بی نظیر بگردید و برای آلبوم سفرتان، از پروانه ها و زنبورهایی که بر سر گلی کل کل می نمایند؛ عکس بگیرید.

8 اسفند 1398

10 شهر با بالاترین نرخ رشد گردشگری در دنیا

تحقیقات جدید نشان می دهد که 10 شهر برتر با بیشترین نرخ رشد گردشگری، همگی در آسیا هستند و 5 شهر از این ده شهر برتر، در چین ,واقع شده اند.

7 دی 1398
تعداد: (26)