43 میلیارد از جرائم مالیاتی و تأمین اجتماعی واحد های تولیدی همدان بخشیده شد

به گزارش وبلاگ ورامین، معاون امور مالی استاندار همدان گفت: 43.2 میلیارد تومانی جرائم مالیاتی و تأمین اجتماعی واحد های تولیدی استان بخشیده شده است.

43 میلیارد از جرائم مالیاتی و تأمین اجتماعی واحد های تولیدی همدان بخشیده شد

به گزارش خبرنگار از ، ظاهر پورمجاهد در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان همدان، اظهار کرد: در 6 ماهه ابتدای سال جاری 40 میلیارد تومان از جرائم مالیاتی واحد های فراوریی استان همدان بخگردده شد همچنین 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از جرائم تأمین اجتماعی واحد های فراوریی و صنعتی استان همدان مشمول بخگرددگی شده است.

معاون امور مالی استاندار همدان با تأکید بر اینکه مصوبات 6 ماهه اول ستاد تسهیل استان ارزیابی گردد، یادآور شد: مصوباتی که در پیچ و خم اداری گیر نموده و احتیاج به تلنگر دیگر است، باید مشخص تکلیف گردد تا طرح ها دوباره وارد ستاد تسهیل نشوند.

او با بیان اینکه مسائل واحد های فراوریی استان باید در وقت خود پیگیری شوند، ادامه داد: دستگاه ها باید طرح ها را را در زمان خود و متناسب با قانون بودجه همان سال پیگیری نمایند نه اینکه بعد از گذشت چندسال مسائل طرح ها عنوان و پیگیری گردد.

پورمجاهد با اشاره به اینکه دستگاه های متولی باید به بازپرداخت تسهیلات بانک ها توسط سرمایه گذاران توجه بیشتری داشته باشند، بیان نمود: تا کی این وضعیت ادامه داشته باشد که متقاضیانی تسهیلات دریافت نمایند و بازپرداخت نداشته باشند؟

معاون امور مالی استاندار همدان اضافه نمود: اولویت اصلی تأمین منابع طرح ها با بانکهاست و اگر منابع بانکی تضعیف گردد نمی توانیم طرح های دیگری داشته باشیم بنابراین متقاضیانی که وام دریافت می نمایند باید به فکر بازپرداخت آن باشند.

او همدان با اشاره به اینکه پروژه پرشین یاقوت توسط مجری جدید درحال پیگیری است، بیان نمود: تا کنون 5-6 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و در حال حاضر تیم جدیدی که از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند این پروژه را به دست گرفته اند.

پورمجاهد بیان نمود: در حال حاضر مجری جدید پرشین یاقوت باید به وسیله میراث فرهنگی استان موافقت اصولی خود را تمدید کند و در رابطه با مسائل زمین هم این مجریان گناهی ندارند و بحث بین دستگاهی است.

د.ا

منبع : ایسنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "43 میلیارد از جرائم مالیاتی و تأمین اجتماعی واحد های تولیدی همدان بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 میلیارد از جرائم مالیاتی و تأمین اجتماعی واحد های تولیدی همدان بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید