کتاب

چند ایده هوشمندانه برای سپری کردن اوقات فراغت در هواپیما

در هواپیما چه کارهایی انجام دهیم تا حوصله مان سر نرود و چطور از وقت اضافی خود به شکل بهینه استفاده کنیم؟!

20 مرداد 1401

2 مهارت اصلی که به فراگیری مهارت های مفید دیگر سرعت می بخشند

روزی چند دقیقه گشت زدن در فضای مجازی برای روبرو شدن با سیلی از توصیه های رنگارنگ برای بهبود کیفیت زندگی کافی است! امروزه وبسایت ها و کتاب های بسیاری در راستای آموزش بهتر زندگی کردن و فراگیری مهارت های مفید موجود هستند که گاهی فقط به سردرگمی بیشتر مخاطبانشان...

15 مرداد 1401

معرفی آیزنشتات ، معرفی جاذبه های زیبای این شهر در اتریش

آشنایی با آیزنشتات اتریششهر آیزنشتات مرکز کوچک بورگن لند در قسمت شرقی اتریش واقع شده است و کم جمعیت ترین شهر در این کشور می باشد.

24 تیر 1401

هدفگذاری ارتقای تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودروسازی

سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: تعامل بین تولید کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودرو از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو است و این نزدیکی موجب هم افزایی مجموعه های مختلف در این بخش صنعتی می شود.

8 تیر 1401

تشکیل کمیسیون برنامه درسی و تربیتی با 15 عضو

تهران (پانا) - کمیسیون برنامه درسی و تربیتی به منظور ارتقای فرایند آنالیز و تصویب مصوبات و انجام کارشناسی های لازم این حوزه در سازمان اداری شورای عالی آموزش و پرورش با 15 عضو تشکیل می گردد.

15 اردیبهشت 1401

از طرز تهیه شیرینی نخودچی تا تزئین خلاقانه دیوارها؛ برترین های سبک زندگی

اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از برترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های سبک زندگی، هر هفته 10 مقاله و ویدیوی مجذوب...

14 اردیبهشت 1401

کتاب دستنامه اطلاع یابی کاربران با بهره گیری از منابع برخط وب منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کتاب دستنامه اطلاع یابی کاربران با بهره گیری از منابع برخط وب (ابزار و تکنیک های کاربردی ویژه کتابداران مرجع کتابخانه ها و پژوهشگران) تألیف اعظم نجفقلی نژاد، چاپ و روانه بازار...

13 اردیبهشت 1401

معرفی کتاب مغازه خودکشی در رادیو ایران

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، به نقل از شبکه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه کننده برنامه تالار آیینه گفت: کتاب مغازه خودکشی یک کمدی سیاه از ژان تولی، نویسنده، کارگردان و طراح فرانسوی است که تا به امروز به بیش از 20 زبان ترجمه شده است.

22 بهمن 1400

چگونه برای پیاده روی چمدان ببندیم؟

بستن چمدان برای سفری که قصد دارید در آن به پیاده روی بروید نیازمند تجربه است. کم بودن ظرفیت کیف، شما را مجبور می نماید تا تنها به بعضی از وسایل خود اکتفا کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با نحوه درست بستن چمدان برای پیاده روی آشنا شوید.

10 بهمن 1400

لذت زیارت آگاهانه برای نوجوانان با کتاب برای ضامن آهو

تهران (پانا) - نویسنده کتاب برای ضامن آهو با تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی عنون کرد که معرفی این اثر در جشنواره و خوانش آن می تواند گامی موثر برای ایجاد معارف رضوی میان نوجوانان باشد و بچه ها با خواندن این کتاب می توانند زیارت بهتری را...

26 دی 1400

شاهو قشونی شاعر و نویسنده جوان مهابادی درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، شاهو قشونی شاعر و نویسنده مهابادی بعد از تحمل چند سال بیماری ام اس در یکی از بیمارستان های شهر ارومیه درگذشت.

17 دی 1400

14 گام جادویی برای نظم بخشیدن به زندگی با روش کانماری

اخیرا کتابی با نام کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم به قلم ماری کندو منتشر شده است که به افراد کمک می کند وسایل اضافه ای که معمولا گوشه وکنار هر خانه ای پیدا می شود را از فضای زندگی شان خارج کنند. این کتاب بر متد کانماری تمرکز دارد و بر اساس این روش ارزشمند...

8 دی 1400

ده توصیه علمی برای شادتر زیستن

شاد شدن آسان است اما شاد ماندن سخت؛ همه دوست دارند شاد باشند، اما اگر کار آسانی بود همه انسان های جهان شاد بودند و دیگر نیازی به تحقیق درباره راه های شاد زیستن نبود. بسیاری از اوقات شاد بودن کار سختی است، اما راه هایی

28 مهر 1400

پیرترین دوقلوهای دنیا گینسی شدند

خبرنگاران : دوقلوهای 107 ساله ژاپنی در گینس ثبت شدند.

7 مهر 1400

شاخص های داوری جشنواره کتاب رشد

تهران (پانا) - نشست شورای سیاست گذاری جشنواره کتاب رشد با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به صورت وبیناری و حضوری برگزار گشت.

16 شهریور 1400

نقد متون عرفانی و ادبی با رویکرد اخلاق زیست محیطی

به گزارش خبرنگاران کتاب اخلاق زمین: نقد متون عرفانی و ادبی با رویکرد اخلاق زیست محیطی نوشته زهرا پارساپور از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شده است.

21 مرداد 1400

قصه ما مثل شد در صفحه کودک آی فیلم

تهران (پانا) - انیمیشن قصه ما مثل شد در صفحه کودک و نوجوان وب سایت آی فیلم فارسی نهاده شد.

1 مرداد 1400

واکنش عجیب خبرنگار بحرینی به بی اخلاقی تماشاگران مقابل ایران

در آستانه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین، لیث نوبری پیشکسوت فوتبال کشورمان با یک خبرنگار بحرینی دچار درگیری رسانه ای شد.

14 تیر 1400

خبرنگاران سریال بازی تاج و تخت روی صحنه تئاتر

تهران- خبرنگاران- تئاتر بازی تاج و تخت با احیای شخصیت های محبوبی چون ند استارک و جیمی لنیستر در نیویورک و لندن روی صحنه می رود.

27 اردیبهشت 1400

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز متخصص تغذیه تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی شد

عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز به عنوان متخصص تغذیه، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران قهرمان قاره کهن شد.

24 اردیبهشت 1400
تعداد: (46)