تعمیرات تخصصی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک

به گزارش وبلاگ ورامین، پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین برندهایی است که سالیان سال است که محصولاتش در کشورهای مختلف دنیا مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. حتماً شما هم در منازل یا اماکن مختلف دیگر، محصولات دیجیتال پاناسونیک را دیده اید و از کیفیت بی نظیر آن مطلع هستید.

تعمیرات تخصصی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک

به گزارش وبلاگ ورامین و بنابر اعلام ایده آل گستر، اگر شما هم برای محصولات برند پاناسونیک خود به دنبال تعمیرگاه مجاز هستید، بهتر است از نمایندگی های مجاز تعمیرات پاناسونیک بهره ببرید تا دستگاهتان دچار آسیب های جدی تر نشود.

مجموعه ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در ایران، بخش تعمیرات تخصصی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک را در قسمت های مختلفی راه اندازی نموده است. هر محصول در تعمیرگاه مجزا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها، مجرب ترین نفرات فنی و با استفاده از قطعات اورجینال و آکبند با مناسب ترین هزینه تعمیر خواهد شد.

شرکت ایده آل گستر به عنوان یکی از نام آشناترین شرکت ها در حوزه فروش و تعمیر محصولات پاناسونیک با گارانتی معتبر در ایران، با توجه به گارانتی های نا معتبر و متفرقه موجود در بازار ایران، بر آن شد تا خلأ موجود را با ایجاد یک گارانتی معتبر و درخور نام پاناسونیک پر کند.

شما می توانید به راحتی و تنها با تماس با بخش تعمیرات شرکت ایده آل گستر، از مشکل و ایراد دستگاه خود مطلع شوید و حتی هزینه احتمالی را بر آورد کنید. همچنین کارشناسان می توانند با مشاوره مناسب به شما این اطمینان را بدهند که تعمیر دستگاه شما به لحاظ مالی مقرون به صرفه است یا خیر. علاوه بر این در صورت هزینه های بالاتر تعمیر دستگاه، مسئولین واحد تعمیرات با شما تماس گرفته و اعلام هزینه می نمایند تا در صورت تمایل شما دستگاه را تعمیر نمایند.

زمانی که با واحد تعمیرات تماس می گیرید، کارشناسان این بخش شما را هدایت خواهند کرد و کنترل هایی را که قبل از اجرای تعمیرات باید انجام دهید را به شما یادآور خواهند شد. اگر با مشاوره ها و هدایت های انجام شده، مشکل دستگاه شما برطرف نشود باید دستگاه را به صورت حضوری یا به وسیله پیک به شرکت تحویل دهید. چنانچه مشکل دستگاه شما جزئی باشد، کارشناسان فنی مجموعه، مشکل را همان لحظه بر طرف نموده و دستگاه را در نهایت سلامت به شما تحویل می دهند.

روال تعمیرات بدین گونه است که دستگاه شما توسط مسئولین تحویل گرفته شده و رسیدی با درج شماره سریال محصول مربوطه به فرد تحویل داده می شود. بعد از تحویل دریافت، دستگاه به تعمیرگاه تخصصی مربوطه ارجاع داده می شود تا به سرعت عیب یابی شود. پس از تعیین شدن ایراد، متخصصان و کارشناسان، مشغول به برطرف ایراد می شوند و در طول تعمیر اگر دستگاه به قطعه نیاز پیدا کند، از قطعات نو و اورجینال پاناسونیک استفاده می نمایند تا دستگاه دچار مسائل بعدی نشود.

شما می توانید در ساعات اداری با تماس دریافت با بخش تعمیرات، از وضعیت دستگاه خود در مراحل تعمیر مطلع شوید. همچنین اگر تلفن نیز در دسترس شما نیست می توانید به وسیله پشتیبانی آنلاین سایت ایده آل گستر پیگیر وضعیت دستگاه خود شوید.

فاصله زمانی بین دریافت دستگاه از مشتری تا تحویل دوباره آن، حدود 48 ساعت است که با مشتری تماس گرفته می شود تا جهت تحویل دستگاه با صلاحدید مشتری، به وسیله پیک یا مراجعه حضوری اقدام شود. قبل از سپردن محصول به مشتری، تست های لازم جهت تأیید سلامت دستگاه و کارکرد مناسب آن انجام می گیرد و سپس تحویل مشتری می شود.

ممکن است بعد از تعمیر محصول، پس از طی زمانی کوتاه همان عیب در دستگاه رخ دهد، به همین علت این شرکت یک بازه زمانی را جهت مهلت تست، متناسب با نوع وسیله در نظر گرفته و در صورتی که دستگاه در آن بازه زمانی دوباره دچار عیب شود، این نمایندگی موظف به ارائه خدمات رایگان است.

در مرکز تعمیرات تخصصی ایده آل گستر، محصولات مخابراتی و امنیتی شامل انواع تلفن رومیزی و بی سیم، دستگاه های فکس و پرینتر، مراکز تلفن سانترال و تجهیزات مربوطه، ویدئو پروژکتور، دوربین مداربسته پاناسونیک جهت تعمیر پذیرفته می شود. علاوه بر این، لوازم جانبی مربوط به این دستگاه ها مانند باتری تلفن، رول فکس، شارژ کارتریج، لامپ و لنز ویدئو پروژکتور، لنز دوربین مداربسته به صورت اورجینال جهت فروش ارائه می شود.

کارشناسان واحد تعمیرات، با حضور در کلاس های آموزشی مختلف و گذراندن دوره های تخصصی و همچنین حضور مداوم در کنفرانس هایی که شرکت پاناسونیک برای نمایندگی های مجاز خود برگزار می نماید با جدیدترین روش های تعمیرات ابزارهای الکترونیکی آشنا می شوند و از این مهارت ها برای تعمیر دستگاه های پاناسونیک استفاده می نمایند.

شما در هر کدام از ناحیه های بیست و دوگانه تهران و هر شهر و استانی می توانید از خدمات تعمیرات شرکت ایده آل گستر بهره ببرید. تمامی هزینه های اخذ شده در این مرکز طبق قیمت های مصوب اتحادیه است و شما می توانید با مناسب ترین هزینه، بالاترین کیفیت خدمات را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعمیرات تخصصی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرات تخصصی محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید