بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

شهرسازی در تهران رو به ایمن تر شدن است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت:از سال های گذشته تهران بی قواره تر رشد نموده و در حال حاضر شهرسازی در تهران رو به ایمن تر شدن است

13 آذر 1401

گنبد مسجد جامع عباسی اصفهان در انتظار تصمیمات سرنوشت ساز

آنچه بعضی اعضای شورای عالی نظارت بر بازسازی گنبد مسجد جامع عباسی اصفهان توصیه می نمایند، انجام فوتوگرامتری و اسکن لیزر بر روی این اثر تاریخی است.

1 آذر 1401

نگاه طنز انتقادی فوربس؛ چگونه هالیوود می تواند به بحران گرمایش جهانی کمک کند؟

مایکل لینچ تحلیلگر اقتصاد نفتی در مقاله ای از نشریه فوربس با نگاهی طناز و انتقادی به نقش هالیوود در کمک به حل بحران گرمایش جهانی می پردازد.

25 شهریور 1401

خبرهای خوش برای اهالی کن ، برنامه های آقای شهردار برای این محله چیست؟

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، بعد از جلسه کمیسیون ماده 5 که با عنوان بازنگری طرح تفصیلی کن برگزار شده بود، سرزده از محله کن بازدید کرد.

17 شهریور 1401

7 راهکار برای درمان جوش گرمازدگی

کی دیگر از نسخه های معروف درمان خارش و جوش استفاده از تکه های یخ است. سرما التهاب بالا را کاهش و چرخش خون را بهبود می بخشد و دمای بدن را تنظیم می نماید.

5 شهریور 1401

بازسازی عمارت کمندی با برآورد هزینه 40 میلیارد ریال در بوشهر

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، بازسازی عمارت کمندی با برآورد هزینه 40 میلیارد ریال در بوشهر صورت می گیرد.

2 شهریور 1401

آسیب دیدگی کاخ گلستان تکذیب شد

مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان خبر تخریب و آسیب دیدگی کاخ موزه گلستان را تکذیب کرد.

22 خرداد 1401

استارتاپ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی پیروز به ساخت محصولات آکوستیک نمدی شد

مدیرعامل شرکت نوآوران نمد تا ابد، مستقر در کارخانه نوآوری آزادی می گوید با توجه به افزایش اندازه استرس و کاهش تمرکز افراد در محیط به علت وجود آلودگی های صوتی، محصولات آکوستیک نمدی را برای کاهش آلودگی صوتی و ارتقا آرامش و سلامت فکر...

6 اردیبهشت 1401

آسفالت جاده زیر لطافت باران

قیر پاشی معابر در باران باعث لغزنده شدن معابر روستای خوش آب به سمت برازجان شده است.

19 بهمن 1400

صدور سند شش دانگ برای قلعه تاریخی کریم آباد رشتخوار

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشتخوار از اخذ سند شش دانگ برای قلعه تاریخی کریم آباد این شهرستان اطلاع داد.

18 شهریور 1400

با چهار دانشمند زن تاثیرگذار عصر حاضر آشنا شوید

تقریبا در هر صنعتی نه تنها توجه کافی به کار زنان نمی شود بلکه از آن ها قدردانی هم به عمل نمی آید. این امر در علم هم صادق است. با این حال تعداد قابل توجهی از دانشمندان زن در حال پیشرفت در حوزه هایی که اکثرا در سلطه مردان است، هستند.

11 شهریور 1400

طراحی داخلی فضای پذیرایی با ترکیب رنگ طوسی و خنثی

اتاق پذیرایی و نشیمن فضای می باشد که بیشترین تاثیر را بر مهمان ها گذاشته و تمامی افراد زمان طولانی را در طول شبانه روز در این اتاق سپری می نمایند طراحی داخلی نشیمن و پذیرایی با استفاده از سبک ها و رنگ های مختلفی قابل اجرا می باشد یکی از این رنگ هایی که...

2 شهریور 1400

ساماندهی و استحکام بخشی تیمچه امیر بازار تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ساماندهی و استحکام بخشی تیمچه امیر بازار تبریز خبر داد.

27 مرداد 1400

موزه بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو

موزه بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ (International Red Cross and Red Crescent Museum)، یکی از موزه های برتر شهر ژنو به تعداد میرود و موضوعی انسان محور دارد.

2 مرداد 1400

هدف گذاری اپل برای سرمایه گذاری 430 میلیارد دلاری در آمریکا

اپل سرمایه گذاری آمریکایی خود را به میزان 20 درصد در پنج سال آینده افزایش می دهد و 430 میلیارد دلار برای توسعه نسل جدید سیلیکون و نوآوری فناوری بی سیم 5G در 9 ایالت آمریکا اختصاص خواهد داد.

26 خرداد 1400

تصاویری از نوادا پس از انفجار هسته ای

به دنبال تشدید تنش ها میان آمریکا و شوروی در سال های دهه 1950، دانشمندان و مقام های ارشد نظامی در صحرای نوادای آمریکا سلاح های اتمی موجود در زرادخانه را مورد آزمایش قرار دادند. بعدها تصاویری از این آزمایش های مهیب درباره قبل و بعد از انفجار منتشر شد.

20 اسفند 1399

اتفاق عجیب در بازار خودروی تهران ، پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو در روزهای پایانی هفته چهار تا پنج میلون تومان گران شد. این خبر را نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو به خبرنگاران می دهد.

19 بهمن 1399

برهم صالح خواستار مجازات عاملان ورود داعش به عراق شد

رئیس جمهوری عراق در سخنانی به مناسبت سالروز کشتار ایزدیان توسط داعش، خواستار مجازات عاملان ورود عناصر این گروه تروریستی به عراق شد.

9 مهر 1399

اقامتی اشرافی در لوکس ترین هتل های ایرلند

اخیرا هتلی از ایرلند از سوی خوانندگان مجله معتبر کوندِی نَست تراوِلِر (Condé Nast Traveller) به عنوان برترین هتل دنیا انتخاب شد. این اتفاق در نوع خود دستاوردی بزرگ برای صنعت گردشگری ایرلند است، اما خبر مهم تر این است که دو هتل دیگر ایرلندی نیز توانستند در فهرست...

31 مرداد 1399

عدم اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه خوارزمی

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: از آن جایی که شرایط کنونی مطلوب نیست به دانشجویان مقطع دکتری خوابگاه اختصاص نخواهیم داد.

3 مرداد 1399
تعداد: (22)