موسیقی

کنسرت موسیقی در تهران (ویژه گردشگران خارجی)

در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی یک کشور، موسیقی نیز یکی از جاذبه هایی است که وقتی به کشوری سفر می کنیم مشتاق شنیدن آن هستیم. بنیاد فرهنگی و هنری رودکی در بین سالن های کنسرت گوناگون تهران، با 5 سالن کنسرت مجزا و برگزاری بیش از 500 کنسرت در سال از مهمترین...

28 شهریور 1401

چند ایده هوشمندانه برای سپری کردن اوقات فراغت در هواپیما

در هواپیما چه کارهایی انجام دهیم تا حوصله مان سر نرود و چطور از وقت اضافی خود به شکل بهینه استفاده کنیم؟!

20 مرداد 1401

نگاهی به دیدنی های مجذوب کننده بلگراد برای گردشگری در این شهر زیبا

بلگراد از جمله بزرگ ترین شهرهای صربستانی است این شهر اهمیت بسیار زیادی در منطقه دارد و در مرکز آن نیز شبه جزیره بالکان واقع شده است این منطقه دارای رودخانه های وسیع و گسترده ای است که نه تنها دارای ارزش جغرافیایی هستند بلکه اهمیت توریستی این شهر را بیشتر...

12 مرداد 1401

معرفی آیزنشتات ، معرفی جاذبه های زیبای این شهر در اتریش

آشنایی با آیزنشتات اتریششهر آیزنشتات مرکز کوچک بورگن لند در قسمت شرقی اتریش واقع شده است و کم جمعیت ترین شهر در این کشور می باشد.

24 تیر 1401

گردشگری موسیقی چیست؟

با رونق گرفتن گردشگری و مطرح شدن آن به عنوان یک صنعت، وجوه مختلف آن نمایان و معین شد. یکی از ابعاد صنعت گردشگری، گردشگری فرهنگی است که انواع مختلفی از سفر مثل گردشگری موسیقی در زیرمجموعه آن قرار گرفته است.

8 خرداد 1401

یک دفتر کار خانگی به چه ابزارهایی نیاز دارد؟

دفتر کار خود را در منزل بچینید!به مرور زمان کار در منزل فراگیرتر شده و نیاز است، امکانات و ابزارهای اولیه جهت راه اندازی دفتر کار را فراهم کنیم. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

19 اردیبهشت 1401

عاشقان سفر از تجارب و آرزوهایشان می گویند!

سفر فقط بودن در یک مکان نیست.این کار چیزی بالاتر از تعداد مهرهای پاسپورت تان است. سفر یعنی تجربه کردن فرهنگ های نو ، کاوش نعمت های موجود در طبیعت و اینکه، کیلومتر ها از کنج راحتی تان فاصله بگیرید.

7 اسفند 1400

برگزیدگان هشتمین جشنواره بین المللی تک نوازان دف تهران معرفی شدند

تهران (پانا) - آیین اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی تک نوازان ساز دف با عنوان جلاجِل همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

2 آذر 1400

الناز حبیبی را در این عکس نمی شناسید، او مدل شد؟!

خبرنگاران: الناز حبیبی به تازگی پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.

30 شهریور 1400

آشنایی با برترین تفریحگاه ساحلی ژنو

گرچه ژنو در مکانی دور از دریا قرار گرفته، اما به لطف وجود دریاچه دیدنی ژنو، از مناظر دلفریب و شگفت انگیز ساحلی محروم نمانده است.

19 تیر 1400

راهنمای سفر به استانبول ترکیه

استانبول یکی از شهرهای جهانگردی جهان با داشتن جاذبه های جهانگردی فراوان سالانه پذیرای میلیون ها جهانگرد است. نام دیگر استانبول، قسطنطنیه است.

29 آذر 1399

نشست محکمه غنا و موسیقی در دادگاه فقه برگزار می شود

نشست محکمه غنا و موسیقی در دادگاه فقه با حضور رستمی، عضو هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.

9 آبان 1399

ایجاد رشته های حوزه موسیقی در آینده ای نزدیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی و ایرانی استاد فرشچیان گفت: سال تحصیلی جدید در رشته های فرش و نقاشی دانشجو جذب می کنیم و در آینده ای نزدیک، به دنبال ایجاد رشته های حوزه موسیقی هستیم.

29 مهر 1399

جمع آوری استعدادها از سر چهارراه

بچه ها کار هم همانند هر کودک دیگری استعدادها و توانمندی هایی دارند که در بیشتر مواقع ناشناخته باقی می ماند.

24 شهریور 1399

وان پلاس از هدفون بی سیم بولت وایرلس Z با قیمت 50 دلار رونمایی کرد

در کنار معرفی پرچمداران جدید، وان پلاس از هدفون بی سیم خود به نام بولت وایرلس Z نیز رونمایی کرده است. این هدفون می تواند با 10 دقیقه شارژ، تا 10 ساعت موسیقی پخش کند.

19 خرداد 1399

احمد کایا و شبی که زندگی اش را تغییر داد

در ماه فوریهٔ سال 1999 در ترکیه، احمد کایا -آوازه خوان محبوب کرد- جایزهٔ بهترین خوانندهٔ سال را در مراسمی در استانبول دریافت کرد. اما این مراسم و حواشی اون باعث شد که زندگی حرفه ای احمدکایا در ترکیه به خاتمه برسد، چرا که او می خواست به کردی آواز بخواند، به...

11 خرداد 1399

معرفی چند مورد از رستوران های شهر رشت

در لیست رستوران های شهر رشت یکی از پرجاذبه ترین و جذاب ترین شهر های ایران می توان به رستوران های شناخته شده ای همچون محرم، شورکولی و همچنین ترنگ طلایی اشاره داشت. در تمامی رستوران های این شهر غذاهای خوش مزه محلی و ترشیجات و زیتون پرورده سرو می گردد.

10 اسفند 1398

تارانتینو با هجو تاریخ آمریکا آن را نقد می نماید

فیلم سینمایی جدید تارانتینو با نگاهی طنزآلود به تاریخ هالیوود و نظام فیلمسازی آن به نقد تاریخ فرهنگی آمریکا پرداخته است.

30 بهمن 1398

با پنج بازی تیراندازی اول شخص برتر موبایلی آشنا شوید

در این گزارش بهترین عناوین موبایلی تیراندازی اول شخص برای اندروید و iOS معرفی و آنالیز خواهند شد.

7 آذر 1398

نکوداشت پدر موسیقی نوین ایران

تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی کشورمان با حضور در آرامگاه مرحوم علینقی وزیری چهلمین سال درگذشت پدر موسیقی نوین ایران را گرامی داشتند.

26 آبان 1398
تعداد: (26)