تئاتر

کنسرت موسیقی در تهران (ویژه گردشگران خارجی)

در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی یک کشور، موسیقی نیز یکی از جاذبه هایی است که وقتی به کشوری سفر می کنیم مشتاق شنیدن آن هستیم. بنیاد فرهنگی و هنری رودکی در بین سالن های کنسرت گوناگون تهران، با 5 سالن کنسرت مجزا و برگزاری بیش از 500 کنسرت در سال از مهمترین...

28 شهریور 1401

[تهراگردی] بوستانی به قدمت مادر بزرگ ها

امروز سری به بوستان لاله زده ایم. همان بوستانی که برای هر شهروند تهرانی پر از خاطره است. درختان سر به فلک کشیده و آبنمای این پارک سرحال تان می آورد!

20 مرداد 1401

نگاهی به دیدنی های مجذوب کننده بلگراد برای گردشگری در این شهر زیبا

بلگراد از جمله بزرگ ترین شهرهای صربستانی است این شهر اهمیت بسیار زیادی در منطقه دارد و در مرکز آن نیز شبه جزیره بالکان واقع شده است این منطقه دارای رودخانه های وسیع و گسترده ای است که نه تنها دارای ارزش جغرافیایی هستند بلکه اهمیت توریستی این شهر را بیشتر...

12 مرداد 1401

اجرای تئاتر بدون حمایت مردم و مسئولان سخت است

کارگردان نمایش لوکوموتیو گفت: تئاتری ها به حمایت از طرف ملت و دولت احتیاج دارند تا بتوانند به واسطه هنر مسائل را حل نمایند.

4 اردیبهشت 1401

زیبایی الیکا عبدالرزاقی با این مدل مو دوبرابر شد ، خانم آرایشگر ترکوند !

خبرنگاران:الیکا عبدارزاقی بازیگر کم حاشیه و زیبا روی سینما و تلویزیون با مدل موی تازه و دلبرش سوژه شد.

13 اسفند 1400

جنجال مهراوه و ملیکا شریفی نیا ، یکی با لاغری یکی با شلوار تنگ !

خبرنگاران: مهراوه شریفی نیا دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا و آزیتا خانم حاجیان از آن دسته بازیگران کم حاشیه و البته کم کاری است

19 دی 1400

آشنایی با برترین تفریحگاه ساحلی ژنو

گرچه ژنو در مکانی دور از دریا قرار گرفته، اما به لطف وجود دریاچه دیدنی ژنو، از مناظر دلفریب و شگفت انگیز ساحلی محروم نمانده است.

19 تیر 1400

خبرنگاران سریال بازی تاج و تخت روی صحنه تئاتر

تهران- خبرنگاران- تئاتر بازی تاج و تخت با احیای شخصیت های محبوبی چون ند استارک و جیمی لنیستر در نیویورک و لندن روی صحنه می رود.

27 اردیبهشت 1400

سرپرستان خوابگاه ها نحوه مدیریت بحران دانشجویی را یاد گرفتند

به نقل از مرکز مشاوره و سلامت وزارت علوم، کارگاه آموزشی مدیریت بحران ویژه سرپرستان خوابگاه های دانشجویی با حضور دانشگاه های منطقه 10 کشور و به میزبانی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار گردید.

8 دی 1399

جمع آوری استعدادها از سر چهارراه

بچه ها کار هم همانند هر کودک دیگری استعدادها و توانمندی هایی دارند که در بیشتر مواقع ناشناخته باقی می ماند.

24 شهریور 1399

ارباب خودم، چرا نمی خندی؟

خبرنگاران/اصفهان حاجی فیروز می گوید: سال های قبل، از یک اسفند تا 14 فروردین هر روز و هر شب برنامه داشتم، سال جاری اما نشد که نشد.

18 اردیبهشت 1399

واکنش فاطمه معتمدآریا به پول های بی نشان سینما ، من سلبریتی نیستم

فاطمه معتمدآریا گفت: فرش های قرمز را برای سلبریتی هایی نگه دارید که نیاز به فرش قرمز دارند یا در فضاهای مجازی به فرش قرمز متداول شده و با حضور بازیگران مترادف شده است. می خواهم بگویم من یک بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون هستم و سلبریتی نیستم.

23 دی 1398

آوازه ساختمان های بلند و مشهور در دنیا

معرفی ساختمان های بلند دنیااولین بار در اواخر قرن 19 وقتی که نیویورک آمریکا اقدام به ساخت ساختمان های بلند آجری کرد، نام آسمان خراش را برای آن برگزید. اما به تدریح با اضافه شدن طبقات به این ساختمان های بلند و به کار رفتن مواد اولیه اساسی تر مانند فولاد...

20 آبان 1398